جانشین فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: بسیاری از خشونت ها باید دلایل و ریشه های آن از سوی کارشناسان و صاحبنظران امر مورد آسیب شناسی و اصلاح قرار بگیرد تا نتواند به عامل و تهدیدی برای جامعه منجر شود.
کد خبر: ۶۹۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 23 December 2018

سرهنگ حسین حسین زاده عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس مقوله پیشگیری از وقوع جرایم، آسیب ها و انحرافات را با هدف تامین امنیت کامل جامعه در بخش های سخت و نرم دنبال می کند.
وی بیان کرد : پلیس در حوزه سخت، مقابله با مجرمان و متهمان خطرناکی که مرتکب تکرار جرم هستند را عهده دار است.
وی اضافه کرد: به این منظور پلیس با ساز و کارهای در اختیار شامل کلانتری ها، پاسگاه ها، پلیس های تخصصی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس آگاهی با مجرمان خطرناک مقابله می کند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد : در این بخش پلیس نیازمند عنایت ویژه مقامات قضایی است.
وی، حوزه نرم فعالیت های پلیس را مربوط به ساز و کار معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دانست و گفت: در این بخش پلیس با اطلاع رسانی، عملیات روانی، تشویق مردم و نهادها برای مشارکت در پیشگیری از وقوع جرایم به اقدامات مفید و موثر می پردازد.
حسین زاده ادامه داد: در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی با حضور کارشناسان و نخبگان مرکز مشاوره مستقر در آن با بررسی و واکاوی دقیق و علمی از بروز جرایم خشن و رفتارهای خشونت آمیز در جامعه جلوگیری می شود.
وی یادآور شد: بر این اساس در 9 ماهه امسال پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر از یک سو با کشف بیش از یک تن مواد مخدر موفق به افزایش 30 درصدی کشفیات شد و از سوی دیگر به توقف روند تند ابتلا به مواد مخدر دست یافت.
وی با بیان اینکه اقدامات پلیس در حوزه جرایم خسن از ابتدای امسال تاکنون بسیار موفق بوده است گفت: در این مدت در حوزه مقابله با سارقان در تمام خش ها موفقیت های چشمگیری حاصل شده است.
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان افزود: تنها در حوزه جرایم خرد مانند سرقت داخل خودرو، موتورسیکلت و کیف قاپی درصدی افزایش جرم صورت گرفته که پلیس در حال برنامه ریزی برای مدیریت پیشگیری ، کنترل و مقابله با این جرایم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار