هر چند سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند معتقد است دیدار فردای تیمش با مس سونگون تفاوتی با سایر مسابقات این تیم در لیگ برتر ندارد، ۲ تیم حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل دوم رقابت‌ها را پیش رو دارند.
کد خبر: ۶۹۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 25 December 2018

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال فردا چهارشنبه پنجم دی ماه برگزار می‌شود و بدون شک چشم اهالی فوتسال به سالن پیروزی اصفهان و جدال حساس تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون خواهد بود.

این مسابقه که برخلاف سایر دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 17 روز چهارشنبه آغاز می‌شود، مصاف تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی است و به دلیل عضویت ملی‌پوشان فوتسال در 2 تیم می‌توان آن را به نوعی ویترین فوتسال ایران نامید.

گیتی‌پسند هفته‌ها است که صدر جدول را در اختیار دارد، اما فاصله 5 امتیازی این تیم با مس سونگون هرگز به معنای تثبیت صدرنشینی این تیم در مرحله مقدماتی لیگ برتر نیست و یک لغزش از شاگردان رضا لک کافی است تا رقیب چند سال اخیر فوتسال اصفهان با کاهش این فاصله حتی سودای صدرنشینی در سر بپروراند.

مس سونگون قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا در حالی پا به اصفهان می‌گذارد که در دور برگشت لیگ برتر 6 پیروزی و 2 تساوی داشته و هفته گذشته شهرداری ساوه را با نتیجه 3 بر صفر شکست داده است و از انگیزه بالایی برای تکرار پیروزی دور رفت برابر گیتی‌پسند برخوردار است.

گیتی‌پسند اما هر 8 دیدار خود از آغاز دور برگشت لیگ برتر تا کنون را با پیروزی پست سر گذاشت و هفته گذشته نیز آذرخش بندرعباس را در زمین خود با نتیجه 7 بر 4 شکست داده است. شاگردان رضا لک که در دور رفت و در تبریز با نتیجه 4 بر 3 به مس سونگون باختند، در دیدار فردا روی حمایت هواداران خود نیز حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند تا با تحت فشار داده حریف شکست نیم‌فصل نخست را جبران کنند.

سرمربی گیتی‌پسند روز گذشته و در حاشیه تمرین تیمش، دیدار با مس سونگون را مانند سایر مسابقات این تیم دانست، اما به روشنی مشخص است که نمی‌توان از حساسیت بالای این بازی به راحتی گذشت.

باشگاه گیتی‌پسند تماشای دیدار 2 تیم را رایگان اعلام کرده است. این بازی قرار است از شبکه استانی اصفهان پخش شود، اما نکته عجیب اینکه شبکه ورزش تاکنون برنامه‌ای برای پخش زنده مصاف قهرمانان فوتسال ایران و آسیا ندارد تا فوتسال‌دوستان از دیدن یک بازی جذاب محروم شوند.

گیتی‌پسند برای دیدار فردا بازیکن محروم یا مصدومی ندارد. ضمن اینکه محمود نصیرلو از مازندران، ابراهیم مهرابی افشار از تهران و حمیدرضا قدسی راغب از همدان قضاوت مصاف حساس تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان را بر عهده خواهند داشت.

در جدوه رده‌بندی لیگ برتر فوتسال مردان تا پایان هفته بیست و یکم، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان و فرش آرای مشهد با 55، 50 و 35 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم ایستاده‌اند.

برنامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

چهارشنبه 5 دی ماه، ساعت 16

سوهان محمدسیما قم - شهروند ساری

حفاری خوزستان - پارسیان شهر قدس

شهرداری ساوه - لبنیات ارژن فارس

سن‌ایچ ساوه - فرش ‌آرا مشهد

مقاومت البرز - اهورا بهبهان

مقاومت قرچک - آذرخش بندرعباس

گیتی‌پسند اصفهان - مس سونگون ورزقان، ساعت 17

انتهای پیام/ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار