با شكست مقابل سپاهان
تيم فوتبال اميد صباي قم با شكست غير منتظره در ليگ دسته اول فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور از جمع مدعيان صعود به ليگ برتر خارج شد.
کد خبر: ۶۹۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷ 26 December 2018

به گزارش تابناک قم، صبای قم که فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال امید ایران حضور داشت و با ایستادن در مکان آخر جدول رده‌بندی به دسته اول سقوط کرد، امسال با وجود مشکلات حقوقی که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم شده، عملکرد نسبتا خوبی در لیگ دسته اول داشته است.

تیم امید صبای قم کار خود در فصل 98 – 1397 لیگ برتر امید ایران را با هدایت رحیم راسخ آغاز کرد اما با جدایی غیر منتظره راسخ از سرمربیگری این تیم، مسعود خسروی فوتبالیست خوش‌نام قم و مربی جوان این رشته پرمخاطب جانشین راسخ در راس کادر فنی صبا شد.

خسروی که از دانش روز مربیگری برخوردار است و استعداد مربیگری خود را پیش از این در تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان صبای قم ثابت کرده، با صبای قم نتایج بسیار خوبی کسب کرد و در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر بعد از سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک در رتبه سوم جدول بود.

این در حالی است که تیم‌های حاضر در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور ابتدا در سه گروه به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت رقابت می‌کنند و از ‏هر گروه تیم‌های اول و دوم به مرحله بعد صعود می‌کنند و مرحله دوم در یک گروه 6 تیمی به شکل مجتمع برگزار می‌شود.

تیم فوتبال امید صبای قم در شروع دور برگشت این بازی‌ها ابتدا با یک گل در میهمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان باخت، سپس استراحت کرد و در هفته جاری با نتیجه عجیب دو بر صفر مقابل سپاهان دورود تن به شکست داد تا موقتا از منطقه صعود در گروه دوم مقدماتی خارج شود.

صبای قم در گروه دوم فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور با تیم‌هایی نظیر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، سپاهان درود، آلومینیوم سازی اراک، خیبر خرم‌آباد، نوین‌فولاد یزد و شهرداری تبریز هم‌گروه است و این هفته در میهمانی تیم شهرداری تبریز به میدان می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار