کد خبر: ۶۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 01 August 2015
خبرگزاری تسنیم: مدیر اجرایی هفتمین نمایشگاه صنعت خودرو در گیلان گفت: در این نمایشگاه ۶۵ غرفه قطعات یدکی و ۵ شرکت خودروساز حضور دارند که هرکدام در کنار عرضه محصولات جدید، تسهیلات ویژه ای نیز برای خریداران در نظر گرفته‌اند.

علی اخوان قربانی درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان این‌که این نمایشگاه، محل عرضه تولیدات درسطح کیفیت بالای صنعت خودروست، اظهار داشت: در این نمایشگاه 65 غرفه قطعات یدکی و 5 شرکت خودروساز حضور دارند که  هرکدام  در کنار عرضه محصولات جدید، تسهیلات ویژه ای نیز برای خریداران در نظر گرفته اند که می‌تواند استقبال عموم را درپی داشته باشد.

وی گفت: اعطای این تخفیفات و تسهیلات علاوه بر افزایش رغبت خرید در بازدیدکنندگان، در حمایت از تولیدات خودروی داخلی نیز نقش بسزایی داشته و علاوه بر ایجاد اشتغال، در بازارهای جهانی نیز رقابت خوبی به  را می‌تواند به همراه داشته باشد.

وی هدف از برگزاری هفتمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات در گیلان را معرفی بیشتر تولیدات داخل کشور دانست و خاطرنشان کرد: درصدد هستیم که با برگزاری این نمایشگاه، علاوه برحمایت از صنعت خودروسازی داخلی بتوانیم هم قطعات خودرو و هم محصولات ساخته شده داخل کشور را بیشتر و بهتر به عموم بشناسانیم.

هفتمین نمایشگاه عرضه تولیدات خودرو عصر روز سه شنبه با حضورمحمد علی نجفی استاندارگ یلان، فرماندار و شهردار، معاونین استانداری،  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین با حضور تعدادی از خودروسازان درمحل نمایشگاه بین المللی گیلان افتتاح شد و تا نهم مرداد ماه از ساعت 16 تا 22 برای بازدید علاقمندان برقرار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار