بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات:
مسؤولیت این فاجعه با کسانی است که مطالبات چندباره بسیج دانشجویی برای رسیدگی به مشکلات فنی را پشت گوش انداختند
کد خبر: ۶۹۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 26 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات در پی وقوع حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد، طی بیانیه‌ای از پیگیری علت وقوع این حادثه خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«به نام خداوند عادل و با یاد در خون آغشته شده مظلومان علم و فرهنگ با کمال تاثر و تاسف ضایعه اسفناک جان باختن تعدادی از همسنگرانمان در عرصه علم و جهاد، داغی را در دل هایمان تازه کرد که این داغ فرو نخواهد نشست. با قلوبی داغ دیده چگونه می‌توانیم نسبت به این کوتاهی که نسبت به جامعه فرهیخته دانشگاهی گردیده است سکوت کنیم؟

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران ابتدا این مصیبت دردناک را خدمت خانواده‌های جان باختگان عزیزمان، جامعه فرهیخته دانشگاهی و عموم مردم ایران تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت واسعه الهی برای این عزیزان و سلامتی و شکیبایی برای بازماندگان ایشان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماییم. و، اما بعد … و، اما بعدی دردناک‌تر از فاجعه امروز … خطاب به مسئولین این فاجعه … مسئولینی که هیچ شانی جز خدمتگزاری به دانشجویان ندارند، چگونه می‌توانند از مسئولیت خود در قبال دانشجویان غفلت کنند؟

خانواده‌های دانشجویان، فرزندان معزز خود را با هزاران امید و آرزو به دانشگاه می‌فرستند تا در سنگر علم و دانش بتوانند در آینده، به مملکت و مردم خود خدمت کنند. بدون شک ما این حادثه را دنبال خواهیم کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با تمام توان پیگیر درخواست داغ دیدگان حادثه، همچنین مطالبه دانشجویان دانشگاه که حقیقتا سرمایه‌های عظیم این نظام و انقلاب اند، نسبت به حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات هستند. هم اکنون با صدایی غراتر از گذشته فریاد می‌زنیم که بفهمند و آگاه باشند که مسئولیت فاجعه امروز با آن‌هایی است که خواسته یا ناخواسته با کم کاری و سهل انگاری‌های آشکار، مطالبات چندین و چند باره بسیج دانشجویی که در طول دو سال گذشته درخصوص مسائل و مشکلات فنی و فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی دانشگاه گوشزد شده را پشت گوش انداختند؛ و اینک به نمایندگی از تمام دانشجویان عزیزمان می‌گوییم: تا وقت از دست نرفته، نسبت به مطالبات دانشجویان دانشگاه در زمینه‌های مختلف ورود کرده و با اقدام سریع نسبت به وظایفی که دانشگاه در قبال دانشجویان دانشگاه دارد، عمل انقلابی صورت پذیرد.»

برچسب ها: علوم و تحقیقات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار