رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه تشکیل ستاد احیای زاینده رود خواسته بحق مردمان فلات مرکزی کشور است، گفت: ضعف‌های مدیریتی مسئولان نباید بین مردم استان‌های اصفهان، یزد، خوزستان و چهارمحال و بختیاری آورده شود.
کد خبر: ۶۹۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ 30 December 2018
به گزارش ایمنا، سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی درنطق میان دستور خود با بیان اینکه در ساختار نظام باید پوست اندازی و تحول مدیریتی ایجاد کرد تا جان تازه ای به بدنه جمهوری اسلامی ایران تزریق شود، اظهار کرد: مردم انقلاب نکردند که برخی افراد غیرانقلابی وکالتشان در مجلس یا وزارت و مدیرکلی را در دولت برعهده گیرند.

وی افزود: استان اصفهان، استانی محروم و غیر برخوردار است، مردم نجیب و مظلوم استان اصفهان که در تاریخ انقلابی بودن خود را اثبات نموده اند چندین سال است که از آب آشامیدنی نیز بی بهره هستند.

دلیل اصلی بحران‌های فعلی در کشور انقلابی عمل نکردن قوای مختلف است. مجلس انقلابی؛ مجلسِ لیست محور نیست، مجلس در مواقع حساس به جای تاکید بر رفع دغدغه های معیشتی مردم، به برخی امور حاشیه ای می پردازد.

موسوی لارگانی تصریح کرد: اتفاقات اخیر در جامعه، خانه ملت را بسیار بی ارزش کرده است، موضوع خصوصی کردن بنگاه های شستا، باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در سال‌های ۹۷ و ۹۸ بسیار شک‌برانگیز و لازم است مجلس و قوه قضائیه با جدیت بر روند خصوصی سازی نظارت کنند تا شاهد اتفاقاتی نظیر نیشکر هفت تپه نباشیم.

وی خطاب به مسئولان وزارت نیرو گفت: تابستان گذشته آب چاه را به مردم اصفهان، شهرستان ها و شهرهای مجاور خوراندید، اما بدانید اکنون چاه‌هایی که سال گذشته از آن آب برداشت کردید، خشکیده است و آب آشامیدنیپنج ۵میلیون نفر در ماه های آتی با بحران جدی روبرو است.

موسوی لارگانی تاکید کرد: تشکیل ستاد احیای زاینده رود خواسته بحق مردمان فلات مرکزی کشور است، میان مردم استان های اصفهان، یزد و خوزستان و چهارمحال بختیاری اتحاد برقرار است و نباید با بحث های حاشیه این نماینده مردم در مجلس دهم ضعف های مدیریتی مسئولان به میان اقوام مختلف آورده شود.

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: مسئولان امنیتی هشدارهای لازم را در خصوص وضعیت استان اصفهان داده اند، از روسای قوه مجریه می خواهم به این هشدارها توجه کنند تا در عمل انجام شده قرار نگیریم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه مهم این روزهای اقشار مختلف مردم بسته های حمایتی دولت و سبد کالایی است که فقط در اختیار افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و حقوق بگیران قرار می گیرد، اظهار کرد:  انگار دولت برای افراد فاقد درآمد نظیر کشاورزان، دامداران، بیکاران، روستاییان و عشایر هیچ برنامه ای ندارد، باید این روند اصلاح شود و کشاورزی که تمام دارایی اش را در این سال‌ها تحت بی کفایتی برخی مسئولان از دست داده، حالا محتاج نگاه دولت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار