حکم قطعی اخلالگران اقتصادی اصفهان اعلام شد:
خسروی وفا به اخلالگران نظام اقتصادی هشدار داد برخی از افراد به دنبال سو استفاده از فضای بازار بوده و در این زد و بندها به دنبال کسب منافع نامشروع هستند که به طور طبیعی دستگاه قضایی پیگیری های لازم را در این راستا انجام می دهد.
کد خبر: ۶۹۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 31 December 2018

به گزارش تابناک، احمد خسروی وفا روز دوشنبه در نشست خبری مبنی بر اعلام حکم قطعی اخلالگران نظام اقتصادی در اصفهان گفت: متهم ردیف اول حمیدرضا جان قربان فرزند علمدار به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق قاچاق تجهیزات پزشکی، ایمپلنت های اسکلتی و پروتز به ٢٠ سال حبس قطعی و پرداخت یکهزار و ٢٠٠ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد و متهم ردیف دوم آزاده سجادیه فرزند یحیی با همین اتهام به ١٠ سال حبس قطعی محکوم شده است.
او ادامه داد: یکهزار و 200 میلیارد ریال جزای نقدی متهمان به نفع دولت وصول می شود. این در حالی است که پرونده مذکور متهمان دیگری هم دارد که به عنوان معاون در جرم اتهام به آن ها وارد است و پرونده نسبت به این موضوع همچنان در دادسرا مفتوح است.
او تاکید کرد: افرادی که از این ایمپلنت ها، پروتزها و تجهیزات قاچاق ایراد و صدمه بدنی به آن ها وارد شده می توانند به دادسرا مراجعه و طرح شکایت کنند.
خسروی وفا در مورد رشوه دادن حدود 2 هزار و 300 میلیارد ریال این متهمان به دیگر پزشکان گفت: چنین موردی در پروند متهمان نبوده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
زنده باد مهران مدیری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار