مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: به سبب کمی بارش، تولید برق سد زاینده‌رود را از دست دادیم که منجر به خاموشی‌های تابستان شد و در سال آینده با مشکلاتی مواجه هستیم.
کد خبر: ۶۹۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ 31 December 2018

به گزارش فارس ، حمید علاقه‌‌‌مندان ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر امور برق دهاقان اظهار کرد: شرکت برق در راستای پیشبرد اهداف خود توانسته علاوه بر خدمات حضوری خدمات غیرحضوری را هم ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان افزود: در حوزه خدمات غیر حضوری با ایجاد سامانه 121 سبب ارائه خدمات غیرحضوری به میزان بیش از 80 درصد شده‌ایم و امیدواریم با همکاری فرماندار دهاقان و سایر مسئولان در آینده 100 درصد خدمات غیرحضوری ارائه شود.

وی از کاهش چشمگیر خاموشی‌ها خبر داد و اذعان کرد: در حال حاضر میزان خاموشی با 47 درصد کاهش همراه بوده که نسبت به گذشته نصف شده است.

 علاقه‌مندان عنوان کرد: از آنجایی که قرار بود به همه مناطق برق‌رسانی کنیم سعی داریم جلوتر از اهداف کشور در سال 1405 از شبکه هوشمند در کشور برخوردار باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه روستاهایی با 20 خانوار هم از نعمت برق برخوردار هستند، تصریح کرد: در شهرستان دهاقان کشاورزی و گلخانه‌ها با مشکل کم‌آبی مواجه بوده که این موضوع نیاز به برق را بیشتر کرده است و در این رابطه به هوشمند سازی شبکه برق نیاز دارند که در این مدت انجام‌شده است.

علاقه‌مندان با تأکید بر اینکه تولید برق باید با مصرف بهینه همراه شود، اعلام کرد: خدماتی که به عنوان برق تقدیم مردم می‌شود متعلق به مردم بوده و با صرف انرژی در کشور تولید می‌شود، بنابراین نباید آن را به راحتی از دست بدهیم و مصرف بهینه باید داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه کم‌آبی سبب نابودی سد برای تولید برق شد، عنوان کرد: به سبب کمی بارش تولید برق سد زاینده‌رود را از دست دادیم که منجر به خاموشی‌های تابستان شد و در سال آینده با مشکلاتی مواجه هستیم، حرف اصلی و کار اصلی ما بهینه مصرف کردن برق است که در مرحله نخست ادارات و دولت باید با مصرف درست به عنوان الگو مطرح شوند و بعد از مردم تقاضای مصرف بهینه داشته باشیم.

 همه روستاهای شهرستان دهاقان برق‌رسانی شده‌اند

در ادامه اکبر ترابی اظهار کرد: در طول سالیان خدمت به مردم دهاقان سعی بر پیشبرد اهداف شهرستان نموده و رفاه مردم مدنظرمان بوده است.

مدیر سابق برق دهاقان افزود: همه روستاهای شهرستان دهاقان برق‌رسانی شده‌اند و گلخانه‌هایی دارای مجوز هم از برق برخوردار هستند.

وی اعلام کرد: روستاهای محمودآباد، لاریچه، مهدی‌آباد از 90 درصد، دولت‌آباد و دزج از 85 درصد، همگی از 75 درصد بهسازی شبکه برق برخوردار هستند.

 ترابی اعلام کرد: هم‌چنین خیابان‌های شهید رحمانی، جمال محمدی، نهضت آباد، بشارت، آقاجانی، شهید سبزیان و بلوار شهدا از بسیاری خدمات مربوطه بهره‌مند شده‌اند و هیچ مشکلی در این راستا ندارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار