رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شوشتر از آغاز به کار مرکز سنجش تراکم استخوان در محل جدید و نصب دستگاه رادیولوژی دیجیتال در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۶۹۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 01 January 2019

دکتر رضا وفامنش اظهار کرد: در جلساتی که با رئیس دانشکده علوم پزشکی برگزار شد، درخواست‌های سرمایه‌گذار مرکز سنجش تراکم استخوان اجرایی شد و وی متعهد شد که درخواست‌های بیمارستان خاتم الانبیاء را لحاظ کند و از این به بعد خدمات‌دهی این مرکز در محل مرکز غربالگری سرطان و بیماری‌های خاص انجام می‌شود.

وی افزود: به زودی دستگاه پیشرفته رادیولوژی دیجیتال نیز در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شوشتر نصب می‌شود که مزایای زیادی نسبت به دستگاه‌های قدیمی دارد. از جمله این مزایا می‌توان به وضوح تصویر بسیار بالا و سرعت زیاد عکسبرداری در حد چند ثانیه اشاره کرد.

وفامنش گفت: کلیشه‌های سیاه رنگی که عکس‌های رادیولوژی روی آن چاپ و ظاهر می‌شد بسیار پرهزینه و آسیب‌رسان به محیط زیست بودند که با راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال کاملا منسوخ خواهند شد. همچنین دستگاه رادیولوژی دیجیتال به سیستم پَکس متصل است و پزشک در مطب یا هرجا که حضور دارد می‌تواند روی صفحه نمایشگر کامپیوتر خود عکس‌های بیمار را ببیند و حتی در صورت لزوم به گرافی‌هایی که بیمار مدت‌ها و سال‌ها قبل گرفته دسترسی داشته باشد.

وی بیان کرد: بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) در حال پیشرفت است و به زودی خبرهای خوشحال کننده‌ای از فعالیت‌های در دست اقدام این بیمارستان به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بیمارستان ، درمان ، سلامت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار