فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به سرانجام رسیدن پروژه شهید کشوری اصفهان آرزوی ساکنان آن بود، خوشبختانه امروز با کمک فرماندهان ارتش می‌بینیم که لبخند بر لبان مردم نقش بسته است.
کد خبر: ۶۹۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 01 January 2019

به گزارش تابناک از اصفهان، امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی  در آیین واگذاری واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشار (پروژه شهید کشوری اصفهان)، با بیان اینکه اینکه این پروژه بعد از ۲۰ سال به این نقطه رسیده و اگر امروز واگذاری انجام نمی‌شد شاهد پیوستن آن در روزهای آتی به بافت فرسوده بودیم، اظهار کرد: فاز ۶ این پروژه سال ۹۸ به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی کارگران و مهندسان، این کار بزرگ و جهادی امروز به سرانجام رسیده است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه به سرانجام رسیدن این پروژه آرزوی ساکنان آن بود، گفت: خوشبختانه امروز با کمک فرماندهان ارتش می‌بینیم که لبخند بر لبان مردم نقش بسته است.

امیر قربانی بیان کرد: این پروژه که به عنوان شهید کشوری نامگذاری شده است، حتما با عنایت خاص این شهید والامقام به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه هوانیروز، یگانی است که حتی با نگاهی سطحی نیز می‌توان منحصر به فرد بودن آن را بین نیروهای مسلح متوجه شد، افزود: با نگاهی به عملکرد شهید شیرودی و شهید کشوری در دوران دفاع مقدس متوجه می‌شویم که هوانیروز خاص ترین بخش نیروهای مسلح کشور است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کر کرد: هوانیروز همیشه امید بخش رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده و یگانی است سازه‌ای که تجهیزات محور بوده و نیروی انسانی اش ولایت محور است که می‌تواند این ماموریت عظیم را انجام دهد.

امیرقربانی با اعلام اینکه هلیکوپترهای ما، تابوت ما است، یاد آور شد: شهید کشوری در دو روز بیش از ۴۰ تانک دشمن را زمین‌گیر کرد و این کار آسانی نیست.

وی افزود: هر ساعت پرواز نیاز  به ۱۰۰ ساعت  کار فنی دارد و ۲۷۶ نفر از بهترین خلبانان و مهندسان پرواز در دوران دفاع مقدس از یگان هوانیروز تقدیم به نظام شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار