تابناک: برای اینکه خیال اصفهانی ها بابت میزبانی از جشنواره کودک راحت شود نام این جشنواره را به «جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان» تغییر داده اند.
کد خبر: ۶۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 01 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، بالاخره جشنواره فیلم کودک و نوجوان به هر زحمت و حاشیه ای هم که بود امسال در نصف جهان ماندنی شد و قرار است اصفهان بار دیگر میزبان این جشنواره بین المللی باشد.

البته این جشنواره قبل از اینکه ماندن دوباره اش در اصفهان نهایی شود، با حاشیه هایی همراه شده بود.

رفتن سقائیان نژاد از شهرداری صافهان بهانه بنیاد سینمایی فارابی برای ایجاد دست اندازهایی برای نیامدن دوباره این جشنواره به اصفهان شده بود که در همان ابتدا مهدی جمالی نژاد در گفتگو با تابناک گفته بود که شهرداری در دوره مدیریتی جدید هم آماده میزبانی از جشنواره کودک است.

گرچه شهردار اصفهان در همان ابتدا این نکته را خاطر نشان کرد که صحبت هایی با مسئولان برگزاری جشنواره در تهران باقی مانده است که باید با جمع بندی نهایی شود.

حال با سفر دو روز پیش حجت الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی به اصفهان و دیدارهایی که با استاندار اصفهان داشت، وی از ماندن جشنواره در اصفهان و میزبانی این شهر خبر داد.

خبری که مدیرکل ارشاد اصفهان هم آن را تکرار کرد و برای اینکه خیال اصفهانی ها بابت میزبانی از جشنواره کودک راحت شود نام این جشنواره را به «جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان» تغییر داده اند.

به گفته حجت الاسلام ارزانی قرار است این جشنواره به صورت دائمی در شهر اصفهان برگزار شود.

البته باید توجه داشت همانگونه که اصفهان تاکنون و طبق قرارداد خود میزبان خوبی برای این جشنواره بوده است، مسئولان ستاد اجرایی جشنواره در تهران هم باید در تعهد به وعده های خود در قبال اصفهان که امسال چندان به آن وفا نکردند، جدی تر ظاهر شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار