نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: کم توجهی وزیر جهاد کشاورزی به استان اصفهان و کشاورزان آن پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۷۰۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 10 January 2019

به گزارش تسنیم، سمیه محمودی در جمع مردم شهرضا با اشاره به تقاضای شاغلان و بازنشستگان مبنی بر افزایش حقوق اظهار داشت: بر اساس قانون افزایش حقوق باید طبق نرخ تورم باشد، دولت این مسأله را به مجلس شورای اسلامی واگذار کرده و نمایندگان هم باید برای اعمال آن منابع جدید درآمدی پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از علل نارضایتی بازنشستگان و شاغلان فاصله حقوق است خاطرنشان کرد: در سال گذشته 2 هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان پیش‌بینی شد و برای تحقق این منظور 15 هزار میلیارد تومان نیاز است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را از بخش‌های مختلف تامین کنیم گفت: تلاش داریم تا برای تأمین بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یا از بخش‌های دیگر اعتباراتی را کم کرده و به این بخش اختصاص دهیم و یا اینکه برای تامین بودجه آن درآمدهای جدیدی را در لایحه بودجه سال 98 برای دولت ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه کم توجهی وزیر جهاد کشاورزی به استان اصفهان و کشاورزان آن پذیرفته نیست، بیان کرد: طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس مطرح شد که بنا بر مصلحت از دستور کار خارج شد.

محمودی با بیان اینکه استمهال وام‌های کشاورزی ویژه منطقه خاصی نیست، افزود: استمهال وام‌های کشاورزی برای کشاورزان شهرستان شهرضا هم قابل اعمال است اما به دلیل شرایط ویژه شرق اصفهان در این منطقه 10 درصد و در سایر شهرستان‌ها 5 درصد است.

وی با بیان اینکه توجه مسئولان به مسائل شرق اصفهان نباید آنها را از توجه به دیگر مناطق استان اصفهان غافل کند گفت: استاندار فعلی استان اصفهان با دیدگاهی جامع به دنبال حل مشکلات همه مردم در همه مناطق استان اصفهان است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که اقتصاد در حال حاضر مهم‌ترین مسأله کشور است، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات کشور با هماهنگی سه قوه قابل حل است، حق مردم بیشتر از آن است که آنان را به حداقل امکانات زندگی محدود کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار