مدیر کل کمیته امداد استان یزد خبر داد؛
مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: مردم نیکوکار استان یزد در ۹ ماهه نخست امسال پنج میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۷۰۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 19 January 2019

محسن علیزاده مدیر کل کمیته امداد استان یزد ،گفت: مردم نیکوکار استان یزد در ۹ ماهه امسال پنج میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.

علیزاده افزود: صدقات جمع آوری شده در سرفصل کمک‌های موردی خاص، امور بهداشت و درمان، کمک به دانش‌ آموزان نیازمند، تأمین مسکن، ازدواج، و اشتغال‌زایی هزینه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان این‌که میانگین سرانه پرداخت صدقه برای هر نفر در استان ۵۶۸ تومان در ماه است، گفت: صدقات مردمی بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده از خانوار‌های تحت حمایت و اولویت‌بندی مشکلات اساسی آن‌ها توزیع می‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه تعداد صندوق‌های صدقه در مجموع ۱۵۹ هزار و ۳۰۹ صندوق است، افزود: که ۱۴۹ هزار و ۵۳۵ صندوق کوچک در منازل و شش هزار و ۷۵۰صندوق در معابر و همچنین سه هزار و ۱۵ صندوق در سایر مکان‌ها همچون فروشگاه‌ها و مغازه‌ها نصب و توزیع شده است.

وی با اشاره به روش‌های نوین پرداخت صدقات، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از روش‌های آسان همچون تلفن رایگان ۰۹۶۸۸۷۷، نصب نرم‌افزار‌های موبایلی سکه و سنا یا از طریق وارد کردن کد #۰۳۵*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار