رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان:
رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت : جشنواره ابوذر به اصحاب رسانه فرصت دیده شدن می دهد و خبرنگاران در این رویداد فرهنگی می توانند از واکنش های مخاطبان آگاه شوند.
کد خبر: ۷۰۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 20 January 2019

به گزارش تابناک، رضا صفری در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ابوذر با اشاره به اینکه جشنواره ابوذر امسال از نظر کمی و کیفی بهتر و پربارتر از دوره‌های قبل برگزار شد گفت:امسال بیش از ۶۰۰ اثر از ۴۷ رسانه به دبیرخانه این جشنواره رسید و نزدیک به ۱۰۰ نفر از اصحاب رسانه شرکت کردند.
وی در مورد نامگذاری این جشنواره بنام 'ابوذر' گفت: صداقت، راستگویی،عدالت خواهی و دفاع از حریم امامت و ولایت از مهمترین ویژگی های ارزشمند شخصیت حضرت ابوذر است که بر کسی پوشیده نیست. خبرنگاران و اصحاب رسانه باید خصوصیات و ویژگی‌های حضرت ابوذر را الگو و سرمشق رفتاری و کرداری خود قرار دهند.
به گفته وی هدف از برگزاری چهارمین جشنواره ابوذر این است که رسانه ها راستگویی و دفاع از مظلومان و مستضعفان و همچنین عدالت خواهی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان ادامه داد : امروز دو عنصر دفاع از حریم ولایت و امامت، عدالت خواهی و دفاع از مظلومان و مستضعفان در داخل و خارج از مرزها گمشده ما در عرصه رسانه است.
وی با بیان این که همه ما باید جانانه از این عناصر دفاع کنیم، افزود: امروز اگر امپراطوری رسانه ای دنیا با تمام قوا در جنگ نامتقارن رسانه ای تلاش می کنند تا داشته های انقلاب ما را به نداشته ها و ضعف تبدیل کنند، وظیفه ما بعنوان رسانه های داخلی این است که پا در میدان گذاشته و در مقابل آنها سینه سپر کنیم.
صفری با اشاره به این که امروز مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی در جنگ رسانه‌ای امپراطوری غرب گرفتار شده، گفت: غرب از حجاب این خبرنگار مبارز و انقلابی هراس دارد؛ اما از همین جا اعلام می کنیم که ما همه پشتیبان خبرنگاران انقلابی و همه مرضیه های هاشمی هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار