این رقابتها با همکاری دانشگاه آزاد ساری ، هیئت ورزش دانشگاهی و معاونت تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۴ و ۲۵ بهمان‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 22 January 2019

به گزارش تابناک مازندران، این رقابتها با همکاری دانشگاه آزاد ساری ، هیئت ورزش دانشگاهی و معاونت تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۴ و ۲۵ بهمان‌ماه برگزار می‌شود.

 بر اساس این گزارش ، ‌ساداتی‌کریمی رئیس بسیج دانشجویی مازندران از برگزاری المپیاد ورزشی بسیج دانشجویی در روز‌های ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه در دانشگاه آزاد ساری خبر داد.

برگزاری المپیاد ورزشی بسیج دانشجویی در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، سیدامیر ساداتی‌کرمی، رئیس بسیج دانشجویی مازندران امروز، دوم بهمن‌ماه در نشست خبری دومین المپیاد ورزشی دانشجویان استان مازندران که در بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: دومین مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویی در رشته‌های مختلف در دانشگاه آزاد ساری برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات با همکاری دانشگاه آزاد ساری و هیئت ورزش دانشگاهی و معاونت تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۴ و ۲۵ بهمان‌ماه برگزار می‌شود.
‌ساداتی‌کریمی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود ۲۰۰ ورزشکار در این المپیاد شرکت کنند، تصریح کرد: برای برگزاری مسابقات آقایان شش رشته ورزشی از قبیل دارت، تیراندازی با تفنگ حرفه ای، آمادگی جسمانی، سیمولاتور(شبیه‌سازهای تیراندازی)، دو میدانی، تیر و کمان و برای بانوان به استثنای دو میدانی بقیه رشته‌ها برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در شرکت دانشگاه نیست، افزود: تقویت فعالیت گروهی، ایجاد بستر بانشاط سالم برای دانشگاه‌های استان، تقویت اخلاق و رفتار و منش پهلوانی از اهداف این المپیاد ورزشی است.
رئیس بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه تهذیب، تحصیل و ورزش سه شاخصه دانشجوی تراز انقلاب است، گفت: در این دوره از مسابقات از آرین غلامی شطرنج باز مازندرانی تجلیل می‌شود.
وی با بیان اینکه اگر هیئت دانشجویی دانشگاه‌ها هدایا را تهیه کند ما می‌توانیم این المپیاد را در هر فصل با شرکت بیشتر دانشجویان برگزار کنیم، اظهار کرد: دوره اول المپیاد در سال گذشته بود که شناسایی نخبه‌های ورزشی مازندران از دستاوردهای این مسابقات بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار