مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری گفت: ما هیچ رقابتی با مجموعه سینمایی سیتی‌سنتر نداریم اما اعتقاد دارم مردم اصفهان باید برای انتخاب سینمای جشنواره فجر حق انتخاب داشته باشند.
کد خبر: ۷۰۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 28 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمود کاظمی در مورد امکان تعامل و گفت‌وگوی دو جانبه با مسئولان اصفهان برای اختصاص سینمایی در مرکز شهر  به منظور اکران فیلمهای جشنواره فیلم فجر  اظهار داشت: هنوز هیچ توافقی با ما در این ارتباط انجام نشده است، لازم است در این ارتباط مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به همراه استانداری و شهرداری تصمیمی درست اتخاذ کرده و برای برپایی باشکوه‌تر جشنواره فجر در اصفهان تلاش کنند.

وی افزود: هر ساله  همه مسئولان اصفهان تلاش می‌کنند تا جشنواره کودک با شکوه هرچه تمام تر در شهر اصفهان برگزار شود اما هیچ گاه شاهد نبودیم این جشنواره تنها و تنها در شهری جدای از مرکز استان برگزار شود.

مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری با تاکید بر اینکه مجموعه ما با اکران فیلم‌های جشنواره فجر در مجموعه سینمایی سیتی‌سنتر هیچ مشکلی ندارد و اعتقاد داریم این مرکز  نیز باید کاملا در حوزه سینما فعال باشد، تصریح کرد: در کنار این موضوع باید قبول کنیم که تمامی مردم امکان دسترسی به یک مجموعه سینمایی در خارج از شهر را ندارند و باید حتما سینماهایی در مرکز شهر نیز برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در یک جشنواره فیلم مردمی مانند «فجر » نباید حق انتخاب مردم برای اینکه فیلم‌های جشنواره را در کدام سینما ببینند از آنها بگیریم چراکه همه مردم امکان طی کردن مسافت طولانی تا سیتی سنتر را برای تماشای فیلم‌های جشنواره فجر ندارند.

کاظمی با اشاره به اینکه موسسه بهمن سبز حوزه هنری، مجموعه پردیس‌های سینمایی به روز و مدرن را در مرکز استان اصفهان راه‌اندازی کرده است که هم اکنون با همه امکانات در اختیار مردم است، ابراز داشت: باید انتخاب را برعهده خود مردم بگذاریم، ممکن است خانواده‌ای تمایل داشته باشد که فیلم‌ها را در مجموعه سیتی سنتر مشاهده کند اما باید برای خانواده‌هایی که امکان حضور در خارج از شهر ندارند یا حتی تمایلی به خروج از شهر اصفهان ندارند نیز  حقی قائل باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شور و هیجان جشنواره فجر باید در داخل شهر اصفهان نیز جریان داشته باشد، ابراز داشت: در بقیه شهرهای بزرگ کشور مانند مشهد و شیراز نیز سینماهای مختلفی برای این  جشنواره درنظر گرفته شده است و باید در اصفهان نیز این موضوع اجرایی شود تا به واقع شاهد یک جشنواره فجر مردمی باشیم و در این راستا مسئولان استان باید پای کار بیایند.

مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری با اشاره به اینکه ما باید خود را جای مخاطبان جشنواره قرار دهیم، ابراز داشت: سیتی سنتر نیز مجموعه سینمایی بسیار خوبی دارد و باید بر این نکته تاکید کنم که ما  رقیب یکدیگر نیستیم بلکه رفیق هستیم اما اعتقاد داریم باید در هر دو محل اکران فیلم‌های جشنواره فجر را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه درست نیست به دلیل غرض ورزی یا هر موضوع دیگری حق انتخاب را از مردم  اصفهان بگیریم، ابراز دشت: برای در اختیار گذاشتن سینماهای بهمن سبز به منظور اکران فیلمهای جشنواره فجر  اعلام آمادگی کرده ایم اما تاکنون هیچ صحبتی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با ما انجام نشده است.

کاظمی در پاسخ به این سوال که برخی رسانه‌ها از سوی مسئولان این مسئله را عنوان کردند که پردیس سینمایی ساحل به واقع مدرن نیست، ابراز داشت: ما مجوز  سینمای مدرن را در اختیار داریم، مجوز مدرن بودن یک سینما از سوی چه کسی صادر می شود، آیا غیر از این است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و زیرمجموعه‌های آن این مجوز را صادر می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار