نماینده ولی فقیه در اصفهان:
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: طبق آمار و اسناد جهانی، ایران در مدت 40 ساله انقلاب اسلامی 11 برابر میانگین جهانی پیشرفت علمی داشته است.
کد خبر: ۷۰۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 29 January 2019

به گزارش تابناک،  آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با کارکنان شرکت برق استان اصفهان اظهار کرد: کار فرهنگی تنها به خواندن نماز و روزه خلاصه نمی‌شود، بسیار کارهایی که ریز و فرهنگی هستند اما دیده نمی‌شوند.

وی افزود: باید رضای خداوند را در همه امور مد نظر قرار گیرد و انسان همواره باید یاد خدا را در نظر داشته باشد و بداند کاری که انجام می‌دهد شرعی است یا خیر، بنابراین در ساعات اداری نباید در اداره بیهوده وقت گذارند و مدیریت باید این مهم را کنترل کند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: برق در کشور ما مسئله افتخارآمیزی است که به صورت جهشی در آن کار شده است، کل برق تولیدی کشور قبل از انقلاب اسلامی 9 هزار مگاوات بوده که از این میزان 7 هزار مگاوات آن کاربردی بود.

وی ادامه داد: در دوره سوم مجلس شورای اسلامی می‌گفتیم اگر 16 هزار مگاوات برق تولید کنیم بسیار خوب است و اکنون بالای 55 هزار مگاوات تولید و مصرف برق داریم و سالانه 1 هزار و 500 مگاوات برق اضافه کرده‌ایم.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه حتی در تهران در سال‌های قبل از انقلاب برق دولتی نبود و مردم آن را می‌خریدند، گفت: علاوه بر افزایش تولید برق در سال‌های بعد از انقلاب، مسئله صادرات برق به کشورهای خارجی نیز از افتخارات بزرگ کشور به شمار می رود.

وی افزود: صادرات برق امری نیکو است اما نباید با بی‌تدبیری این قبیل مسائل را پیش برد، در دوره های ریاست جمهوری گذشته، با بی‌تدبیری به همه مردم یارانه دادند و در این دولت به بهانه یارانه از سرانه‌های ادارات برق و آب و غیره کم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: به آقای روحانی گفتم کل برق ما برای توسعه و گسترش سالانه 14 هزار میلیارد تومان بودجه لازم دارد و از این مقدار 7 هزار میلیارد از شهروندان ایرانی و 5 هزار میلیارد از کشورهای خارجی دریافت می‌شود و 2 هزار میلیارد هم باید دولت به او کمک کند.

وی افزود: اما شما به جای اینکه به اداره برق کمک کنید به بهانه یارانه‌ها 5 هزار میلیارد هم از او می‌گیرید و این امری اشتباه است و در زمان آقای احمدی نژاد هم مخالفت خود را برای پرداخت یارانه به همه مردم اعلام کردم.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه در بسیاری از روستاها برق وجود دارد، گفت: از 106 هزار کیلومتر مربع استان اصفهان، بیشترین مساحت‌ها را مناطق کویری و بیابانی دارند که برای توزیع برق در این نواحی هزینه‌های زیادی شده است.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع امری بسیار مهم است که باید به آن توجه کرد و اگر اداره برق و دیگر اداره‌ها بتوانند مراجعان خود را راضی نگه دارند، قدم بزرگی در راستای انقلاب برداشته‌اند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: طبق آمار و اسناد جهانی، ایران در مدت 40 ساله انقلاب اسلامی 11 برابر میانگین جهانی پیشرفت علمی داشته است یعنی اگر در اول انقلاب ما پله اول بودیم اکنون به پله دوازدهم رسیده‌ایم و باید این پیشرفت‌ها گفته شود.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق کار فرهنگی بیان دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در طول 40 سال انقلاب است؛ از نظر نفوذ در کشورها و قدرت موشکی ما رتبه هفتم جهان هستیم و صهیونیست رتبه هشتم را دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار