معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تعداد تخت های بیمارستانی این استان در مقایسه با پیش از انقلاب حدود پنج برابر بیشتر شد اما این آمار باید افزایش یابد.
کد خبر: ۷۰۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 30 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از بهروز کلیدری افزود: پیش از سال 1357 حدود یکهزار و 500 تخت بیمارستانی در مجموعه های درمانی و مراکز پزشکی این منطقه موجود بود که اکنون این میزان به بیش از هفت هزار تخت بیمارستانی افزایش یافته است. 
وی تعداد تخت بیمارستانی را با رشد جمعیت کافی ندانست و ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است این رقم در سال 1404 به 15 هزار تخت افزایش پیدا کند. 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: میزان ضریب اشغال تخت های بیمارستانی در زمان حاضر در این خطه بالای 80درصد است که باید حداقل به زیر 60 درصد برسد. 
کلیدری تصریح کرد: کاهش ضریب تخت های بیمارستانی از مطالبات اصلی مردم پس از گذشت 40 سال از انقلاب محسوب می شود، زیرا با ضریب اشغال بالا نمی توان کیفیت مناسبی در خدمات ارایه شده به بیماران داشت. 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به وجود مراکز پزشکی متعدد در این منطقه اشاره و اضافه کرد : راه اندازی مجموعه های درمانی برخوردار از فناوری پیشرفته (های تک)، این شهر را از حیث پژشکی و خدمات درمانی همطزار با شهرهای مطرح در این عرصه کرده است. 
کلیدری بیان کرد : ارایه خدمات ایمن و با کیفیت خواسته دیگر شهروندان پس از گذشت چهار دهه از انقلاب به شمار می رود و این حق طبیعی آن ها محسوب می شود. 
به گفته او برای احقاق این خواسته باید تجهیزات به روز و به تعداد کافی تامین کرد تا بوسیله آن ها خدمات بهتر و به اصطلاح ایمن تری به بیماران عرضه شود. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار