امام جمعه اصفهان با اشاره به آمار بالای فعالیت و کمک‌های خیرین در حوزه سلامت در استان اصفهان گفت: با توجه به عدم اختصاص بودجه کافی به بخش سلامت توسط دولت، همت و کمک خیرین در موضوع سلامت بسیار مهم است.
کد خبر: ۷۰۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 30 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله طباطبائی‌نژاد با حضور در بیمارستان آیت‌الله کاشانی ضمن افتتاح آی سی یو جراحی مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی از بخش‌های مختلف و ساختمان توسعه اورژانس و اتاق‌های عمل مرکز و از خیرین عرصه سلامت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در حاشیه افتتاح آی سی یو جراحی مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی گفت: با توجه به اینکه قبلا نیز از این بیمارستان بازدید کرده بودم، توسعه و بازسازی این بیمارستان بسیار چشم‌گیر بود.

وی افرود: بعضی از قسمت‌های بیمارستان به صورت کامل توسط خیرین ساخته شده بود که همت بلند و فعالیت خیرین در ارتقا و کمک به سلامت شهروندان جای خرسندی است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به آمار بالای فعالیت و کمک‌های خیرین در حوزه سلامت در استان اصفهان افزود: با توجه به عدم اختصاص بودجه کافی به بخش سلامت توسط دولت، همت و کمک خیرین در موضوع سلامت بسیار مهم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار