تابناک چهارمحال وبختیاری- پرداخت تسهیلات برای راه اندازی 33 طرح و واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.
کد خبر: ۷۰۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 31 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری در این کارگروه با حضور جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: برای این طرح ها 387 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.
اقبال عباسی تاکید کرد: از مجموع این پروژه ها 27 طرح و واحد صنعتی نیازمند 350 میلیارد ریال اعتبار است.
وی افزود: با بهره برداری از این تعداد طرح ها زمینه تثبیت اشتغال 122 نفر و اشتغالزایی جدید برای 90 نفر فراهم خواهد شد.
عباسی تصریح کرد: همچنین با بهره برداری از 6 طرح کشاورزی با 37 میلیارد ریال نیاز تسهیلاتی 14 شغل جدید ایجاد می شود.
وی یادآور شد: حفظ اشتغال موجود و تقویت تولید چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه های در دستور کار اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مشخص شدن سهم شرکت تولید شیر خشک نوزاد پگاه شهرکرد از واردات مواد اولیه و رفع مشکلات گمرکی این واحد تولیدی در دستور کار قرار دارد.
وی تاکید کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی و توسعه ای شرکت تولید شیر خشک نوزاد پگاه شهرکرد از محل تسهیلات بانکی و یا کمک های فنی و اعتباری مبلغی پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور نیز گفت: برای رفع مشکلات شرکت تولید شیر خشک نوزاد پگاه شهرکرد از طریق ملی پیگیری می شود.
جمشید تقی زاده تصریح کرد: ترخیص مواد اولیه شرکت تولید شیر خشک نوزاد پگاه شهرکرد از گمرک سریع تر پیگیری و انجام خواهد شد.
اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همچنین مشکلات بیمه ای ، بدهی معوقه و پرداخت امور مالیاتی را بررسی و راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات را ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار