جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج ) استان اصفهان گفت: در 2 هزار پایگاه بسیج و سه هزار پایگاه بسیج اقشار در این استان باید گروه سرود و هنری تشکیل شود.
کد خبر: ۷۱۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ 31 January 2019

به گزارش ایرنا، سردار مجتبی فدا در اختتامیه چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج استان در تالار استاد فرشچیان افزود: گروه های هنری و بویژه سرود و موسیقی نقش خاصی برای تبیین ارزشها و ظرفیت سازی فرهنگی دارند و باید بیش از گذشته از قابلیت های آن ها استفاده کنیم.
وی ادامه داد : این چنین گروه های هنری به امکانات زیادی نیاز ندارند، بنابراین تمامی حوزه ها و ناحیه های بسیج باید به سمت تشکیل این چنین گروه ها و افزایش فعالیت های فرهنگی هنری پیش بروند.
جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان اضافه کرد: اقدامات انقلابی و جهادی مانند حضور در جبهه ها به واسطه همین سرودها و نواهای حماسی و انقلابی بود و همین ظرفیت، حضور و شور و شوق مدافعان حرم در مبارزه با دشمنان داعشی را بیشتر کرد.
معاون فرهنگی و هنری سپاه صاحب الزمان (عج ) استان اصفهان در این مراسم گفت: در این استان 400 گروه سرود فعال و شناسنامه دار وجود دارد و سعی شده که شبکه ای از هنرمندان این عرصه تشکیل شود.
میثم رضوانپور بیان کرد : راه اندازی استودیوهای ضبط صدا و موسیقی برای بهبود فعالیت هنرمندان عرصه موسیقی و ارتباط بیشتر با سراینده های اشعار و سرودها از جمله فعالیت هایی است که برای افزایش آن برنامه ریزی کرده ایم.
وی ادامه داد: سرود حماسی و انقلابی در استان اصفهان از جایگاه خوبی برخوردار شده است، به طوری که در سال گذشته هشت شهرستان به طور مستقل و داوطلبانه جشنواره منطقه ای در این زمینه برگزار کردند.
معاون فرهنگی و هنری سپاه صاحب الزمان (عج ) استان اصفهان اضافه کرد : این مجموعه قصد دارد در سال آینده در هنرهای نمایشی بخصوص تئاتر خیابانی فعالتر شود و آثار خود را افزایش دهد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: بسیج ، اصفهان ، گروه سرود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار