امام جمعه موقت تهران:
ایران تنها کشور مستقل دنیاست که سرنوشت این کشور در تهران تعیین می‌شود.
کد خبر: ۷۱۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 31 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از صدا و سیما، امام جمعه موقت تهران در جمع نخبگان بسیجی استان اصفهان با اشاره به اینکه ایران تنها کشور مستقل دنیا است گفت: حتی آمریکا هم این ویژگی را ندارد و سرمایه‌داران آن کشور را اداره می‌کنند.

آیت ا... سیداحمد خاتمی افزود: خروجی انقلاب این است که خود آمریکایی‌ها اعلام می‌کنند سرنوشت این کشور در تهران تعیین می‌شود.
وی گفت: تردید نکنید که هیچ وقت اروپا طرف ما را نخواهد گرفت؛ آنها با ایران 15میلیارد دلار روابط اقتصادی دارند ولی با آمریکا هزار میلیارد دلار و کافی است از تجربه برجام استفاده کنیم تا بار دیگر بازی نخوریم.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه فرانسه روی اقتدار موشکی ما تمرکز کرده‌ گفت: برجام کار خودش را کرده و تنها سلاح برنده جمهوری اسلامی که خواب را از دشمن ربوده، اقتدار موشک‌های بالستیک ایران است.
آیت ا... خاتمی افزود: انقلاب تبدیل به شجره طیبه‌ای شده که طوفان‌ها نمی توانند حتی برگی از آن را تکان دهد و همین که روز به روز توطئه علیه نظام و انقلاب می‌شود، نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ در اوج اقتدار در عین حال در اوج توطئه علیه انقلاب هستیم که یکی از این فشارها تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی است که خیلی به آن دل بسته‌اند.
وی با بیان اینکه بسیج اصفهان یک بسیج متفاوتی است گفت: در هیچ استانی نداریم که در یک روز بیش از 300شهید دفاع مقدس را تشییع شده باشد و این افتخار تا ابدیت بر پیشانی اصفهان ثبت شد و اصفهان در جبهه دفاع مقدس نشان داد که در خط مقدم افتخارآفرین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار