آیین افتتاحیه نهمین جشنواره استانی فیلم فجر در اصفهان، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، در پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 02 February 2019

به گزارش تابناک، مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان در حاشیه آغاز به کار جشنواره فیلم فجر در سیتی سنتر اصفهان از ساعت 15عصر 12بهمن در اصفهان گفت:  علاقه مندان هنر سینما می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنی سینما تیکت و گیشه، بلیط فیلم های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

محمد پناهی نژاد افزود:در 10روز برگزاری جشنواره فیلم فجر اصفهان 22فیلم سینمایی از کارگردانان مطرح کشور در دو سالن پردیس سینمایی به روی پرده سینما می رود.

ابتدای این مراسم، مدیرکل اداره ارشاد استان اصفهان، به تشریح چگونگی برگزاری نهمین دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان پرداخت و سپس، سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان، از اولویت توسعه زیرساخت‌های فرهنگ و هنر و گردشگری برای اصفهان خبر داد.

تجلیل از خانواده حمیدرضا اسلامی‌فر، هنرمند شهید و حمیدرضا دایی‌تقی، شهید مدافع حرم دومین برنامه آیین افتتاحیه نهمین جشنواره فجر اصفهان بود.

در ادامه آیین مسعود صرامی، مدیرعامل مجموعه سیتی سنتر اصفهان، اظهار کرد: سعی کردیم متفاوت عمل کنیم. خوشحال باشید که ارزش و جایگاه شما را درک کردیم و برایتان بهترین خدمات را فراهم نموده‌ایم.

وی افزود: بسیاری از افرادی که امروز در این جمع حضور دارند، می‌توانند از ایران بروند، اما همه مانده‌ایم تا دست به دست هم برای فردای کشور قدمی برداریم و مدیون نسل آینده نباشیم.

صرامی ادامه داد: امروز اقدامی شد تا از خانواده شهدا تجلیل شود، اما در تلاش هستیم تا با فراهم کردن امکانات برای آن‌ها، نه یک روز بلکه در تمام ۳۶۵ روز سال از آنها تجلیل کنیم.

رونمایی از تمبر یادبود سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر بخش بعدی آیین افتتاحیه نهمین جشنواره فجر اصفهان بود که با حضور رییس ستاد برگزاری جشنواره، مدیران شهری و اهالی فرهنگ و هنر انجام شد.

در بخش دیگری از مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در اصفهان، چهره‌های پیشکسوت و ماندگار این شهر گرامی داشته شدند.

غلامرضا مهیمن، نویسنده و کارگردان پیشکسوت اصفهانی، زمانی که برای دریافت تندیس بزرگداشت خود به روی صحنه آمد، از زاون قوکاسیان یاد کرد و گفت: در پیش‌برد فرهنگ سینمایی شهر اصفهان، زاون قوکاسیان فرد بی‌نظیری بود و یاد او در خاطره جمعی همگان خواهد ماند.

فاطمه شکری، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، پس از دریافت تندیس بزرگداشت، به اننقاد از مسئولان در سال‌های گذشته پرداخت و گفت: به نظر می‌رسد که بالاخره چشم‌ها را شستند و جور دیگر دیدند تا ما هم به چشم آییم.

در پایان سید محمدرضا مشیری، از مدیران اسبق سینما نیز پس از تجلیلش گفت: سال‌هاست که در اصفهان هر کسی بازنشسته می‌شود با او به عنوان یک مهره سوخته رفتار می‌کنند.

وی افزود: برای ما اهالی هنر حتی امکانی فراهم نیست که بتوانیم به سادگی به سینما، که خانه خودمان است، وارد شویم و همواره برای این امر با مشکل مواجه بوده‌ایم. احترام ما نگاه داشته نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار