رئیس مجمع نمایندگان مجلس اصفهان گفت: عوارض خشکی تالاب گاوخونی تمام کشور را درگیر خواهد کرد.
کد خبر: ۷۱۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 02 February 2019

به گزارش مهر،‌ حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در همایش تالاب بین المللی گاوخونی اظهار داشت: در مجلس هشتم این موضوع را مطرح کردم که اگر تالاب گاوخونی خشک شود و ریزگردهای سمی در هوا پرتاب شود تمام استان‌ها حتی تهران را درگیر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه هیچ زمانی شاهد اتحادی بین نمایندگان در حوضه آب نبودیم،‌ ادامه داد: احیای زاینده رود و تالاب گاوخونی همواره از مطالبه نمایندگان بود که تاکنون ۲۵ جلسه با مسئولان طراز اول کشور داشتیم.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس اصفهان با اشاره به اینکه با بازگشایی زاینده رود شادی به مردم اصفهان برگشته و ما حق نداریم این شادی را از آنها بگیریم، ادامه داد: شاهد یک اصفهان ستیزی هستیم و بیشتر به این دلیل است که وقتی مدیری قصد ارتقاء جایگاه دارد اعلام می‌کند در فلان رتبه کشوری رتبه نخست را داریم که این موضوع باعث عدم تخصیص بودجه کافی برای استان شده است.

وی با اظهار اینکه مشکل به خود ما باز می گردد چرا که از حق خود دفاع نمی کنیم، افزود: اگر مدیران با هم متحد شوند مشکلات کنونی برطرف خواهد شد.

لارگانی با بیان اینکه اگر نمایندگان نتوانند از حق مردم دفاع کنیم چرا در مجلس باید باقی بمانیم، ادامه داد: بعد از پیگیری‌ها و احیاء نشدن زاینده رود و تالاب گاوخونی این استعفا تقدیم مجلس شد.

منبع: مهر
برچسب ها: تالاب ، گاوخونی ، اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار