مدیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران باید رمزهای بازگشایی فیلم‌ها را در اختیار مدیران اجرایی جشنواره در استان‌ها قرار دهند که بعضاً این کدها در آخرین دقایق و نزدیک به ساعت اکران فیلم‌ها به دست ما می‌رسد و در برخی مواقع مثل روز گذشته با مشکل مواجه می‌شود و سرورهای مربوطه کدها را نمی‌خوانند.
کد خبر: ۷۱۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 03 February 2019

گزارش فارس،رضا دهقان علت جابه‌جایی در اکران فیلم‌ها یا لغو بعضی سانس‌ها را ناشی از مشکلات فنی دانست و اظهار کرد: اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران باید رمزهای بازگشایی فیلم‌ها را در اختیار مدیران اجرایی جشنواره قرار دهند که بعضاً این کدها در آخرین دقایق و نزدیک به ساعت اکران فیلم‌ها به دست ما می‌رسد و در برخی مواقع مثل روز گذشته با مشکل مواجه می‌شود و سرورهای مربوطه کدها را نمی‌خوانند و تا رفع این مشکل و رسیدن کد جدید از تهران، زمان اکران فیلم به تعویق می‌افتد.

مدیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ادامه داد: به دلیل مسائل به وجود آمده طبق صحبت‌هایی که با تهران داشتیم، قرارشد کدها صبح روز اکران فیلم‌ها در اختیار عوامل اجرایی قرار بگیرد تا در صورت بروز مشکل، زمان کافی برای حل آن وجود داشته باشد.

وی در ادامه تأکید کرد: هیچ تفاوتی بین تهران و دیگر استان‌ها وجود ندارد و اگر فیلمی در تهران اکران می‌شود باید همان فیلم در دیگر استان‌ها هم به‌درستی اکران شود، برای مسئوولان باید مهم باشد، فیلم و کدی که در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد مشکلی نداشته باشد، منطقی نیست که بگوییم در چنین مواردی مشکل از سرور است در حالی یک ساعت پیش با همین سرور فیلم پخش شده است.

دهقان در ادامه متذکر شد: اتحادیه‌ها نباید استان‌ها را درگیر با شرکت‌های پخش فیلم  کنند چراکه طرف استان‌ها، اتحادیه‌ها هستند نه شرکت‌ها پخش فیلم  و این موضوع باید به‌درستی مدیریت شود.

مدیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با اشاره به آنکه لغو یک سانس به معنای حذف آن فیلم نیست، گفت: لغو یا جابه‌جایی یک سانس به معنای حذف و یا عدم اکران فیلم از جشنواره نیست بلکه سانس جایگزین برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود تا در اولین فرصت اکران شوند و همچنین هزینه بلیت سانس‌های لغو شده برگشت داده‌ شده و اگر افرادی هنوز برای دریافت هزینه بلیت خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند به پردیس سینمایی سیتی سنتر مراجعه و هزینه بلیت خود را دریافت کنند.

به گزارش فارس، دومین روز اکران‌های جشنواره فیلم فجر اصفهان با تأخیری یک‌ساعته و جابجایی در لیست پخش سالن هنرمندان و همچنین علی‌رغم استقبال خوب مردم با لغو اکران «آشفتگی» و تغییر اکران‌ها در سالن اصلی همراه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار