همزمان با پنجمین روز از آغاز اکران فیلم های بخش سیمرغ پروانه ها؛
همزمان با پنجمین روز از آغاز اکران فیلم های بخش سیمرغ پروانه ها؛ فیلم سینمایی" آخرین داستان" در دو سانس و در سینما بهمن بیر جند اکران شد.
کد خبر: ۷۱۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 06 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، آخرین داستان اولین انیمیشن بلند سینمایی به کارگردانی اشکان رهگذر است که از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۶ در استودیو هورخش تولید شده است. داستان این فیلم برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی است.

 

انیمیشن آخرین داستان نیز یکی از آثاری است که با استفاده از داستان های اساطیری ایران زمین و شخصیت های بزرگترین اثر حماسی ایران؛ شاهنامه فردوسی و تکیه بر توانایی‌های کارگردانان نسل جوان و بهره گیری از عوامل و چهره‌های محبوب در دوبله، نام خود را به عنوان یکی از بهترین انیمیشن ها و فیلمهای ایران در سال ۹۷ مطرح نموده است. این اثر مدت زمانی برابر با ۱۱۰ دقیقه داشته و در رده فیلم‌های انیمیشن تخیلی و فانتزی قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است؛اکران این فیلم بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته در حوزه اجرای طرح سیمرغ پروانه ها مربوط به اکران ٥ فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان، همزمان با برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است که در خراسان جنوبی هم اکران می شود.

 

گفتنی است؛اکران این فیلمها با اولویت مدارس مناطق محروم پیش بینی شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار