معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: شهرستان نطنز در بین شهرستان‌هایی از استان قرار دارد که کمترین میزان بازمانده از تحصیل را دارا است.
کد خبر: ۷۱۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 07 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شهین جوانی در جمع معلمان شهرستان نطنز، اظهار کرد: شهرستان نطنز در بین شهرستان‌هایی از استان اصفهان قرار دارد که کمترین میزان بازمانده از تحصیل را دارا هستند.

وی افزود: شهرستان نطنز دارای مردمانی فرهیخته، بزرگ و کهن است که اقلیم ناب این شهر که آن را به باغ شهر تاریخی معروف کرده است، سبب شده تا نام نطنز به واسطه بزرگان آن و آب و هوای خوش آن زبانزد باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان گفت: وجود مدارسی با تاریخ کهن در شهرستان نطنز که یکی از آن‌ها مدرسه دانشوری ابیانه با قدمت بیش از 80 سال است گواه این موضوع است که شهرستان نطنز از دیرباز مکان صاحب نظران و فرهیختگان بوده است.

وی پیرامون فرهنگ‌سازی و خارج کردن محیط مدارس از حالت یکنواختی، تصریح کرد: باید با همکاری دانش آموزان، والدین و معلمان محیط مدارس از حالت یکنواختی خارج شود و برای دانش آموزان به خصوص دانش آموزان ابتدایی جذب کننده باشد.

جوانی خاطرنشان کرد: با درگیر شدن دانش‌آموز با محیط مدرسه و جذب آن به مرکز آموزشی، علاوه بر پویایی و سر زندگی در محیط مدرسه شاهد پیشرفت روز افزون و قابل قبولی در دانش‌آموز خواهیم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار