نماینده مردم اصفهان در شورای عالی استان ها از نبود آب شرب کافی در نطنز اصفهان انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۱۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 07 February 2019

به گزارش تابناک، حسین میرزائیان روز پنجشنبه در چهاردهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها گفت: شهرستان نطنز به عنوان پایتخت هسته ای ایران هنوز دچار کمبود آب شرب است و مقدار آب تهیه شده ناسالم و غیربهداشتی است. لازم است اعتبارات ویژه برای انتقال آب زاینده رود به شهرستان نطنز و بادرود در نظر گرفته شود.
وی اعلام کرد: اختصاص یک درصد از بودجه سایت هسته ای شهید احمدی روشن به شهرستان نطنز و بادرود و خالدآباد که در دولت هشتم مورد تصویب هیات دولت قرار گرفته هنوز در اختیار این شهرستان قرار نگرفته است.
میرزائیان، خطاب به وزیر صنعت ، معدن و تجارت، افزود: نزدیک به ۱۰ سال است که زیرساخت‌های منطقه صنعتی بادرود از جمله آب، برق و جاده تامین شده است ولی دریغ از یک سرمایه گذار. این در حالی است که قطب صنعتی بادرود در مرکز ایران، نزدیک جاده ترانزیت شمال- جنوب اتوبان اصفهان – تهران و خطوط راه آهن شمال- جنوب قرار دارد. درخواست داریم تا قیمت این زمین کاهش یافته و با هماهنگی مدیرکل شرکت شهرک‌ها، سرمایه‌گذاران را به این اماکن هدایت شوند.
نماینده مردم اصفهان در این شورا پرسید: چرا پروژه راه آهن گرمسار بادرورد مصوب سال ۱۳۴۸ که فاصله راه آهن شمال – جنوب را ۴۰۰ کیلومتر کاهش می‌دهد و صرفه اقتصادی ملی برای کشور دارد، اجرا نمی‌شود؟
وی از وزارت کشور خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به اجرا و اصلاح قوانین تقسیمات کشوری اقدام کرده چرا که وجود یک مشکل جزئی در اجرای برنامه ارتقای یک بخش به شهرستان در یکی از استان ها، نباید قانون تقسمات کشوری متوقف و صورت مساله را پاک کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار