رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی یکسال گذشته این دانشگاه موفق به افزودن تعداد 48 تخت سی سی یو، آی سی یو و ان آی سی یو به تخت های بیمارستانی استان شد.
کد خبر: ۷۱۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 10 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر کریم همتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیازمند توجه ویژه وزارت بهداشت در حوزه جذب نیروی انسانی است چرا که 25 درصد نیروهای دانشگاه طرحی هستند و دانشگاه اعتبار زیادی برای این تعداد هزینه می‌کند.

وی افزود: با توجه به بازنشستگی 700 نفر از کارکنان این دانشگاه در چند سال اخیر کمبود نیروی انسانی از اصلی ترین مشکلات در حوزه بهداشت و درمان است و جایگزینی این رقم امری قطعی خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: طی سال‌های اخیر مجوز استخدام 412 نفر به دانشگاه علوم پزشکی ایلام از سوی وزارت بهداشت اعطا شده بود که عدم نیاز آنها از سوی رئیس پیشین سبب استفاده نکردن از این ظرفیت شد.

دکتر همتی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: 63 پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 6 هزار میلیارد ریال در این دانشگاه افتتاح یا کلنگ زنی شده که بسیاری از این پروژه ها در دولت یازدهم و دوازدهم اجرا شده اند.

وی از دیگر اقدامات این دانشگاه را پرداخت مطالبات پرسنلی و بدهی های دارویی تا پایان سال 96، پیگیری های انجام پروژه های مشترک سه جانبه و اورژانس های شهرستانی و بیمارستان 376 تختخوابی ایلام با 85 درصد پیشرفت فیزیکی، استخدام 115 نفر بهورز، فوریت پزشکی و برون سپاری در بخش های خدماتی، تغذیه ای، داروخانه های مراکز بهداشت و درمان عنوان کرد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارگزین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
سلام. بعنوان یک کارگزین مطلع عرض می کنم که صحبت آقای همتی مبنی بر اعطای مجوز استخدام به دانشگاه در سنوات گذشته کاملا" دروغ بوده و صرفا" برای فرافکنی و فرار از مسیولیت و تخریب مسیولین سابق دانشگاه بیان شده است. طبق بخشنامه وزیر سابق بهداشت هرگونه بکارگیری و استخدام حتی پس از طی مراحل گزینش و حراست در طول اجرای طرح تحول سلامت در سراسر کشور ممنوع گردیده بود. ذره ای از انصاف و جوانمردی در این آقایان وجود ندارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار