وزیر راه و شهرسازی گفت : اصلاح و رفع یک هزار و 700 نقطه حادثه خیز تا 2 سال آینده در اولویت اقدام های این وزارتخانه قرار دارد.
کد خبر: ۷۱۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 10 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمد اسلامی روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از باند دوم نیک آباد به حسن آباد استان اصفهان افزود : حدود 3 هزار و 300 نقطه پر تصادف و حادثه خیز در راه های کشور شناسایی شده است.
وی اظهارداشت : 30 هزار میلیارد ریال برای اصلاح این نقاط مورد نیاز است.
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تخصیص زمین برای جوانان از اولویت های دیگر این وزارتخانه است ، گفت : شورای مسکن استان اصفهان بطور مرتب به ریاست استاندار برگزار می شود و همه مسائل و مشکلات جوانان و مسکن مهر را رسیدگی می کند.
وی با اشاره به طرح قطار سریع السیر اصفهان تهران اضافه کرد: این طرح دوباره از شرکت راه آهن گرفته شده و به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل واگذار شده است . 
اسلامی تصریح کرد: مشکلات موجود برای توسعه فرودگاه اصفهان به 450 هکتار هم حل شده و با مشخص شدن سرمایه گذار این طرح توسعه انجام خواهد شد.
وی ادامه داد : با رایزنی های انجام شده با وزارت نفت مشکل قیر لازم برای اجرای طرح های راه و شهرسازی برطرف خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: باید بتوانیم با روش ها و شیوه های گوناگون توان اجرایی و روند پیشرفت طرح ها را تسریع و دنبال کنیم و به اولویت های مورد نیاز مردم بپردازیم.
به گفته وی پیشرفت های امروز نظام جمهوری اسلامی برای دشمنان قابل تحمل نیست و برای مقابله با این پیشرفت ها تحریم های سنگین را به انقلاب و کشور وارد کردند.
اسلامی اضافه کرد : مهمترین شعار ما در ابتدای انقلاب استقلال بود که بطور کامل محقق شده و اقدام و عمل در کشور در حال انجام است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار