با حکم سردار اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی کشور ، معاونان جدید اجتماعی و آموزش فرماندهی انتظامی استان اصفهان در سمت های جدید خود منصوب شدند.
کد خبر: ۷۱۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵ 13 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “جواد درستکار”رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: بعد از ظهر امروز طی مراسمی با حضور سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان و با حکم سردار اشتری، سر هنگ “جهانگیر کریمی” به سمت معاون تربیت و آموزش و سرهنگ” مختار درخشان” به سمت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان منصوب شدند.

در حکم فرمانده نیروی انتظامی کشور خطاب به معاون جدید اجتماعی پلیس اصفهان آمده است: «لازم است با پیروی از ولی فقیه و سلسله مراتب فرماندهی همواره تقوای الهی را نصب العین خویش قرار داده و در راستای اجرای مفاد دستورالعمل قرارگاه جهادی تربیت و آموزش ناجا نسبت به نمونه سازی الگوهای مشارکت مردمی در امور انتظامی و امنیتی کوشا باشید.

لازم است در تهیه و ارائه راهکارهای مناسب برای تعامل هرچه بیشتر با مردم و تحقق پلیس جامعه محور اهتمام جدی به عمل آورید.

توفیقات روز افزون شما را در راستای عزت، اقتدار و رحمت ناجا تحت زعامت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.»

همچنین در حکم سردار اشتری، خطاب به معاون جدید تربیت و آموزش پلیس اصفهان نیز آمده است:« لازم است با پیروی از ولی فقیه سلسله مراتب فرماندهی همواره تقوای الهی را نصب العین خویش قرار داده ، با اهتمام به امر تربیت و آموزش کارکنان بپردازید.

انتظار می رود با درایت و هوشیاری همراه با سرعت، دقت و صحت عمل در اجرای طرح های ابلاغی و برنامه ریزی به منظور ارتقای سطح علمی و آموزشی کارکنان کوشا باشید.

توفیقات روز افزون شما را در راستای عزت، اقتدار و رحمت ناجا تحت زعامت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.»

گفتنی است، سرهنگ “درخشان”، پیش از این مدت ۶ سال مسئولیت معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی را برعهده داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار