به مناسبت شهادت 27 نفر از مرزبانان لشکر 14 امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان دو روز عزای عمومی اعلام شد.
کد خبر: ۷۱۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 14 February 2019

به گزارش تابناک، سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حادثه تروریستی شب گذشته در مسیر خاش - زاهدان، 27 نفر از همرزمان ما به شهادت رسیدند که توسط پرنده های نیروی هوافضای سپاه به اصفهان منتقل می شوند.
وی اظهار داشت: به این مناسبت برنامه تشییع شهدا بعدازظهر شنبه در اصفهان برگزار می شود و شهدای متعلق به شهر اصفهان در همان روز به خاک سپرده می شوند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: شهدای شهرستان های نیز در روز یکشنبه تشییع و خاکسپاری می شوند.
وی یادآور شد: 6 نفر از مجروحان این حادثه از مجموع 13 مجروح همراه کاروان شهدا به اصفهان منتقل می شوند و مابقی نیز پس از اقدامات درمانی لازم برای ادامه مراحل درمان به این شهر انتقال داده می شوند.
سردار سلیمانی افزود: تنها یک نفر از آسیب دیدگان این حادثه از لشکر هشت نجف اشرف است و مابقی از لشکر 14 امام حسین (ع) هستند.

دو روز عزای عمومی در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در پی فاجعه تروریستی سیستان و بلوچستان عباس رضایی استاندار اصفهان روز های شنبه و یکشنبه 27 و 28 بهمن را در این خطه عزای عمومی اعلام کرد. متن پیام استاندار اصفهان بدین شرح است: در پی شکست استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران اسلامی در جشن 40سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه، تروریست های تکفیری وابسته به نظام سلطه و استکبار جهانی برای تلخ نمودن کام مردم ایران بار دیگر فاجعه آفریدند و تعدادی از فرزندان غیور و سلحشور لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان را در سیستان و بلوچستان به شهادت رساندند. لذا بدین مناسبت روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 28 بهمن ماه در استان عزای عمومی اعلام می گردد. به قطع و یقین این تحرکات مذبوحانه هرگز عزم راسخ ملت ایران بویژه ملت شریف و انقلابی این استان را در تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی متزلزل نخواهد ساخت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار