رئیس اداره ورزش و جوانان مریوان گفت: تیم راه یاب ملل مریوان با برتری قاطعانه مقابل تیم میلاد نور رامسر به جمع چهار تیم برتر والیبال لیگ دسته یک قهرمانی باشگاه های کشور صعود کرد.
کد خبر: ۷۱۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 15 February 2019

منوچهر نصری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی های برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال لیگ دسته یک قهرمانی باشگاه های کشور روز جمعه با دیدار تیم های راه یاب ملل مریوان و میلاد نور رامسر برگزار شد.
وی افزود: در این مسابقه که به میزبانی تیم میلاد نور در سالن تختی رامسر برگزار شد، شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه یاب ملل مریوان با اقتدار و در سه ست متوالی موفق به شکست حریف قدرتمند خود شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان مریوان یادآور شد: تیم راهیاب ملل مریوان با ارائه یک بازی فوق العاده مقابل میزبان خود و شکست حریف رامسری، دوازدهمین برد متوالی خود در فصل جاری را رقم زد و جواز حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ یک را به دست آورد.
وی اضافه کرد: تیم راه یاب ملل مریوان در این بازی با نتیجه 25 بر 17 در ست اول، 25 بر 17 در ست دوم و 25 بر 13 در ست سوم حریف خود را شکست داد.
نصری افزود: بازی رفت این 2 تیم هفته گذشته در شهر مریوان با برتری سه بر صفر به نفع راه یاب ملل مریوان به پایان رسیده بود و با نتیجه امروز تیم راه یاب ملل مریوان به نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال کشور صعود کرد.
وی یادآور شد: در صورتی که تیم راه یاب ملل مریوان در مرحله نیمه نهایی بتواند حریف خود را شکست دهد راهی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در فصل آینده (1398) خواهد شد.
به گزارش ایرنا، شهداب یزد، راه یاب ملل مریوان، سپاهان اصفهان و صنایع اردکان با پیروزی در مسابقه دوم پلی اف مقابل حریفان به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی پیوستند و تمامی نمایندگان شمال حذف شدند به این ترتیب راه یاب ملل مریوان با شهداب یزد و سپاهان اصفهان با صنایع اردکان بازی خواهند کرد .
راهیاب ملل مریوان در بازی نخست مرحله نیمه نهایی، روز پنجشنبه دوم اسفند ماه ساعت 15 و 30 دقیقه در سالن ١٢٠٠ نفری مریوان به استقبال شهداب یزد خواهد رفت .
فینال و رده بندی لیگ یک مسابقات والیبال لیگ یک باشگاه های کشور نیز در خانه والیبال تهران و بصورت متمرکز برگزارخواهد شد.
والیبال لیگ دسته یک قهرمانی باشگاه های کشور در چهار گروه به‌صورت دوره‌ای و رفت‌وبرگشت برگزار شد و تیم های اول و دوم به مرحله دوم صعود کردند.
در گروه یک تیم های میلاد نور رامسر، نماینده نور، شهروند نکا، توپکا بابلسر و ژلانو آق قلا و در گروه دوم نیز تیم های افق قم، مقاومت تهران بزرگ، شهدای رامسر، شهرداری کرج و ملوان حضور داشتند.
در گروه سوم، تیم های نماینده اراک، راهیاب ملل مریوان، نماینده اصفهان، کاشی کاژه کرمانشاه، شهرداری قزوین و مقاومت مهاباد و در گروه چهارم نیز تیم های شهداب یزد، صنایع یزد، خاتم جوان اردکان، لاستیک بارز کرمان و مرزداران سیستان و بلوچستان هم‌گروه هستند.
تیم های اول تا چهارم گروه‌های یک و دو و گروه‌های سه و چهار به‌صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت چهار تیم برتر به‌صورت متمرکز مرحله نهایی را برگزار می‌کنند و 2 تیم راهی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در فصل آینده (1398) خواهند شد.
باشگاه راه یاب ملل اکنون از 2 تیم والیبال و یک تیم فوتبال بانوان حمایت می کند که تیم های والیبال در لیگ دسته یک و تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار