فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اصفهان مطرح کرد:
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اصفهان با اشاره به اینکه درحال حاضر تعداد ۲۰۰ محیط‌بان در استان فعالیت می کنند، گفت: تا پنج سال آینده، تعداد محیط بانان کشور دو برابر می‌شود.
کد خبر: ۷۱۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 16 February 2019

به گزارش تابناک، با توجه به اینکه استان اصفهان و شهر اصفهان دارای مناطق حفاظت شده بسیاری است و ظرفیت های موجود ضرورت وجود تعداد بیشتری از محیط بان را برای مناطق مختلف استان و کشور می طلبد فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان در مورد افزایش تعداد محیطبان توضیحاتی داد.

مرتضی جمشیدیان با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل‌های سازمان حفاظت محیط زیست مقرر شده است که تا پنج سال آینده تعداد محیط بانان کشور دو برابر شود، افزود: سهمیه ای که برای اصفهان درنظر گرفته اند، هنوز مشخص نیست.

وی ابراز داشت: درحال حاضر تعداد ۲۰۰ محیط بان در یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان فعالیت می کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: امسال قرار است ۳۰۰ نفر در سطح کشور به استخدام سازمان محیط زیست درآیند که سهمیه استان اصفهان ۱۳ نفر است.

وی افزود: این آزمون در چند روز آینده برگزار می شود و این افراد از سال ۹۸، مشغول به کار می شوند.

جمشیدیان در ارتباط با دستگیری متخلفان شکار در هفته گذشته ابراز داشت: در هفته گذشته یک گروه سه نفره متخلفان شکار در پناهگاه حیات وحش موته، اقدام به شکار یک میش باردار کرده بودند که یک نفر از آنها دستگیر و دو نفر دیگر به همراه اسلحه های خود متواری شدند که تحت تعقیب هستند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان در پایان اظهار داشت: شورای عالی محیط زیست درصدد است تعدادی مناطق جدید محافظت شده برای استان های مختلف و از جمله اصفهان اعلام کند که در آینده ابلاغ می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار