رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی حادثه تروریستی زاهدان در جلسه بررسی این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 17 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر، حشمت الله فلاحت پیشه در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران از جلسه ویژه این کمیسیون جهت بررسی ابعاد حادثه تروریستی زاهدان خبر داد.

وی افزود: ما از مسئولان اطلاعاتی، امنیتی و سپاه پاسداران دعوت کردیم تا در جلسه امروز این کمیسیون حضور یابند و مجمع نمایندگان استان اصفهان هم اعلام کردند که در این جلسه حضور می یابند چرا که بخش اعظم شهدای حمله تروریستی زاهدان از اصفهان بودند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه متأسفانه با این بودجه صرفاً یک پنجم نیازهای مرزی کشور قابل تحقق است، گفت: این در حالی است که سربازان ما در مرز با جانفشانی از مرز دفاع می کنند و گرفتار جریان های تروریستی انتحاری می شوند که لازم است بودجه این بخش ارتقاء یابد و کمیسیون امنیت ملی وظیفه خود می داند که در این باره تلاش خود را ادامه دهد.

فلاحت پیشه با بیان اینکه در جلسه امروز از نهادهای مختلف گزارش هایی در مورد حادثه تروریستی زاهدان دریافت می شود، یادآورشد: برای دفاع از نیروهای مرز لازم است اقدامات و راهبردهای صیانتی در دستور کار قرار گیرد.

فلاحت‌پیشه اظهارداشت: لازم است بین دستگاه‌های عملیاتی، امنیتی و اطلاعاتی، هماهنگی‌هایی در خصوص مرزها شکل گیرد و اگر درباره منطقه‌ای از مرز که اعلام می‌شود جزء محدوده خط قرمز است، باید اقدامات صیانتی بیشتری درباره آن انجام شود.

وی تأکید کرد: وظیفه کمیسیون امنیت ملی مجلس این است که به الزامات بودجه‌ای بخش مرزی، بیشتر توجه کند تا به بخش مرزی کشور کمک شود.

منبع: مهر
برچسب ها: اصفهان ، زاهدان ، سپاه ، امنیت ، ترور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار