معاون غذا و داروی علوم پزشکی ایلام:
معاون غذا و داروی علوم پزشکی ایلام گفت: تامین داروی بیماران خاص در سطح استان و کشور در چارچوب برنامه وزارت بهداشت فراهم می‌شود، و ملاک ما برای بررسی قیمت داروها سایت سازمان وزارت غذا و دارو است.
کد خبر: ۷۱۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 18 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مهتاب شاهماری معاون غذا و داروی علوم پزشکی ایلام، با بیان اینکه  توزیع اقلام دارویی به صورت روزانه در انبارها و شرکت‌های دارویی استان رصد می‌شوند، گفت: شاید بیماری در طول روز با مراجعه به داروخانه با کمبود دارو مواجه شود اما این موضوع موقت بوده و در کمترین زمان این مشکل برطرف خواهد شد.

وی افزود: تامین داروی بیماران خاص در سطح استان و کشور در چارچوب برنامه وزارت بهداشت فراهم می‌شود.

معاون غذا و داروی علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: ملاک ما برای بررسی قیمت داروها سایت سازمان وزارت غذا و دارو است که در بخشی از آن قیمت داروها بارگذاری شده است.

وی بیان داشت: شهروندان و بیماران خاص سطح استان هر موردی چه در حوزه کمبود دارو و چه در حوزه مغایرت قیمت را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ یا شماره تماس ۳۲۲۳۲۵۲۰ به همکاران ما در معاونت‌ غذا و دارو اطلاع دهند، چنانچه تخلف محرز باشد، با متخلفان برخورد می‌شود.

بیماری‌های خاص شامل هموفیلی، تالاسمی، پیوند، MS، دیالیز و همچنین بیماری‌های صعب العلاج و سرطانی است که مورد حمایت این سازمان قرار دارد./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار