اصفهان از اول اسفندماه میزبان بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی می‌شود.
کد خبر: ۷۱۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 18 February 2019

به گزارش تابناک، بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی در اصفهان میزبان شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، مشهد و تبریز است تا انواع لوازم خانگی برقی بزرگ و کوچک، خدمات پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش، انواع ظروف چینی و بلور و لوازم صوتی و تصویری را به نمایش عمومی بگذارند.

در نمایشگاه امسال 82 شرکت اقدام به نمایش و عرضه محصولات و خدمات خود خواهند کرد تا مردم و علاقمندان به حوزه لوازم خانگی در روزهای پایانی سال فرصت بهتری برای آشنایی و انتخاب لوازم خانگی مورد نیاز خود در نوروز 98 داشته باشند.

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی اصفهان سعی شده که تمامی فعالان و برندهای مطرح این حوزه حضور فعالی در نمایشگاه داشته باشند. بر این اساس، برندهای مطرحی همچون دوو، اسنوا، برفاب، چینی توس، چینی زرین، پلار، کاخلر، لوپز، زیرووات، پاکتین، مادیران، بوش، تکنو، بلسون، شاپ سرویس، فریدولین و سپاهان جارو در نمایشگاه امسال حضور یافته‌اند.

بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی در 8500 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود و علاقمندان به بازدید از آن می‌توانند از ساعت 15 تا 23 روزهای یکم تا پنجم اسفندماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار