مسؤول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: 800 دانشجو از تاریخ پانزدهم اسفند تا بیست و چهارم آن به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۷۱۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 19 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، گفت: با توجه به ورود به 40 سالگی انقلاب اسلامی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری است.
مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری افزود: میانگین سنی شهدای دانشجوی این استان که قرار است در دومین اجلاسیه شهدای دانشجو استان از یاد و خاطره آن‌ها گرامی داشته شود 20 سال است که در دانشگاه‌های فرهنگیان و دیگر مراکز علمی تحصیل می‌کردند.
وی ادامه داد: از سال 94 تاکنون 6 یادواره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.
کریمی خاطرنشان کرد: گام بعدی پس از برگزاری دومین اجلاسیه شهدای دانشجو چهارمحال و بختیاری، اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور در جهت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین آن‌ها است.
مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 800 دانشجو از تاریخ پانزدهم اسفند تا بیست و چهارم آن به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام می‌شوند، اضافه کرد: بسته‌های فرهنگی پیش‌بینی شده است تا در اختیار این دانشجویان قرار گیرد.
وی تصریح کرد: اعزام راهیان نور در سه مرحله به مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنوب صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار