کد خبر: ۷۱۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 21 February 2019

علی اکبر رائفی پور کارشناس مسائل روز و مدیر موسسه مصاف ایرانیان امشب در همایش از قدس تا قدس در مجموعه باغ ملی شهرقدس اظهار داشت: استکبار جهانی ۴۰ سال است که صبح و شب در تمامی عرصه‌های مختلف در حال جنگیدن با ما است، ۸ سال جنگ را بر ما تحمیل کردند، به اختلافات و آشوب‌های داخلی دامن زدند، مسوولین کشور را ترور کردند که هر کشوری جز ایران در مقابل این فشارها بود قطعا نابود می‌شد اما ما ماندیم.

وی افزود:تحریمی‌ترین صنعت ما، از ابتدای انقلاب تا به امروز صنایع نظامی بوده و البته موفق‌ترین صنعت ما نیز صنعت نظامی کشور است که این پیام را می‌رساند که ما توانستیم و می‌توانیم.

این کارشناس مسائل روز بیان داشت: ما کشور مطلوب صهیونیست‌ها نیستیم و نقشه اول آن‌ها سقوط نظام اسلامی و تبدیل شدن به چند کشور همراه اسرائیل و قطعا تجزیه ایران هدف آنهاست و نقشه دوم آنها با توجه به عدم توانایی در رسیدن به هدف اول، تبدیل ایران به یک ایران بی‌تفاوت و مطلوب صهیونیست‌هاست که هیچ آزاری برای آنها ندارد که برای این هدف راه‌های مختلفی همانند هجمه‌های مختلف فرهنگی به هویت اسلامی و ایرانی و هویت و نمادهای کشور ما را کشورهای همسایه به نام خود بزنند را در پیش گرفته‌اند.

رائفی پور گفت: دشمنان ما به اذعان مقامات وقت دولت بوش با ساخت حادثه ۱۱ سپتامبر به دنبال این بودند که ایران را در سال ۲۰۰۷ نابود کنند؛ بعد از گرفتن عراق و افغانستان در سال ۲۰۰۶ در پی این بودند که حزب الله لبنان را به عنوان هم‌پیمان جمهوری اسلامی از بین ببرند، اما اراده الهی بر این بود که پنجمین ارتش قدرتمند دنیا از نیروهای حزب الله لبنان شکست بخورد و بعد از هزینه ۷۰۰۰ هزار میلیارد دلاری مجبور به خروج از منطقه شد.

وی ادامه داد: برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران و افزایش بازدارندگی ایران برجام و توافق هسته‌ای با ایران را پیش کشیدند و هدف این بود که خیالشان از بابت دسترسی ایران به فناوری هسته‌ای پیشرفته، غنی سازی بیشتر از ۲۰ درصد و بمب هسته‌ای آسوده شود و دولت ما طوری به برجام عمل کرد که در خواب هم نمی‌دیدند و به مخیله‌شان هم نمی‌رسید و آب سنگین و غنی سازی بالا را از ما گرفتند که به هیچ وجه نتوانیم دوباره به آن برسیم.

مدیر موسسه مصاف خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های دشمن برای خلل در برنامه موشکی ایران تحت پوشش شبکه جاسوسان محیط زیستی برای پیداکردن شبکه‌ها و شهرهای موشکی ایران بود و تحت پوشش پیداکردن یوزپلنگ در پی رسیدن به هدف خود بودند که در صورت تقابل نظامی ابتدا محل انبارهای موشکی ما هدف قرار داده شود.

رائفی پور گفت: دشمن برای پیشبرد برنامه‌های خود در ایران در پی این است که نارضایتی عمومی و فشار اقتصادی بر طبقه متوسط و ضعیف جامعه را افزایش دهد و طبق گفته‌ آنها سال ۸۸ قشر مرفه منتقد بود و باید طوری عمل شود که قشر متوسط و پایین‌تر وارد میدان شود.

وی افزود: بعضی در داخل در پی این هستند که ترامپ را از آمریکا تمیز دهند ولی ترامپ راه اوباما را پیش گرفت و باید بدانیم که تحریم‌ها را اوباما آغاز کرد و کنگره آمریکا تصویب می‌کند و قطعنامه تحریمی ایران در کنگره آمریکا فقط یک مخالف داشت ولی بیانیه محکومیت انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس در مجلس شورای اسلامی ایران ۱۵ رای مخالف داشت.

رائفی پور تصریح کرد: نقدینگی کشور از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۱۶۲۰ هزار میلیارد تومان در امروز رسیده و ریال ما ارزش خود را در برابر همه چیز از دست داده و این چیزی بود که خود مسوولین فعلی منتقد آن در قبل از به سرکار رسیدن بودند ولی امروز در پی آن هستند که به مردم القا کنند مسبب آن تحریم‌ها رئیس جمهور دیوانه آمریکاست تا برجام ۲ رقم بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار