رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برگزاری سراسری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن ۹ اسفندماه در ۱۵ حوزه امتحانی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 23 February 2019

محمدحسین کاظمی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری سراسری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن ۹ اسفندماه در استان خبر داد و گفت: این آزمون در ۱۵ حوزه امتحانی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: از این تعداد سه حوزه امتحانی مربوط به زندان‌های مرکزی یزد، اردکان و خاتم است و بیش از ۸۰۰ نفر از زندان‌های استان شامل کارکنان و مددجویان و سربازان وظیفه در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

کاظمی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۸ هزار نفر دراستان یزد گفت: ثبت‌نام در رشته‌های روخوانی، ترجمه مفاهیم قرآن و سبک زندگی و سیره معصومان (ع) در بخش الکترونیکی و رشته‌های مهارتی شامل تفسیر قرآن، حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف حدیث انجام شده است.

وی از رشد تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در این استان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: این آمار در سال گذشته بیش از ۶۹۰۰ نفر بوده است و امیدواریم با توجه به استقبال خوب همشهریان این آزمون هرچه باشکوه‌تر و با کیفیت خوبی برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار