استاندار اصفهان تاکید کرد:
عباس رضایی تاکید کرد: در ایام نوروز باید فضای نشاط، آرامش و فضای اقتصادی مطلوب برای شهروندان و مسافران نوروزی فراهم گردد و انتظاری که از استان اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است را با عمل به میهمانان نوروزی و گردشگران خارجی نشان دهیم.
کد خبر: ۷۱۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 24 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به میزان کشفیات ۱۱ ماهه سال جاری اظهارداشت: در این مدت بالغ بر ۳۴ تن مواد مخدر کشف شده است که از یک طرف عمق جنایت استکبار را علیه آحاد مردم نشان می دهد و از طرف دیگر نشان از تلاش و مجاهدت های نیروی انتظامی، سربازان گمنام و مرزبانان غیور است.
استاندار اصفهان با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مستمر مدیران در خصوص مبارزه با مواد مخدر، اظهارداشت: اولویت این مسئله باید برای همه ی مسئولین احصا گردد و برنامه ریزی دقیقی در این خصوص صورت گیرد.
عباس رضایی با اشاره به پیگیری عملیات ساماندهی معتادان متجاهر و خرده فروشان با عنایت به اجرای طرح های نوروزی اظهارداشت: اگر به دنبال ایجاد رونق اقتصادی در ایام نوروز هستیم باید امنیت مسافران در همه ی بخش ها فراهم گردد و باید توجه کنیم که میهمانان حبیب خدا هستند و ایجاد امنیت برای آنان قطعا موجب رضای خداوند خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تاکید بر اجرای طرح آرامش نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در ایام نوروز افزود:‌ باید در ایام نوروز فضای نشاط، آرامش و فضای اقتصادی خوب را برای شهروندان و مسافران نوروزی فراهم نماییم و انتظاری که از استان اصفهان عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است را با عمل به میهمانان نوروزی و گردشگران خارجی نشان دهیم.
استاندار اصفهان به جاری شدن ۲۰ روزه آب در رودخانه زاینده رود اشاره کرد و اظهارداشت: با جاری شدن آب کشت بسیار خوبی در شرق اصفهان صورت گرفت که مطمئناً رونق اقتصادی را در استان به دنبال خواهد داشت و هیچ کمبودی در ارتباط با گندم در استان وجود ندارد و ذخیره لازم برای ۳ سال آینده نیز صورت گرفته است.
گفتنی است در این جلسه مواردی از قبیل طرح آرامش نوروزی، راه اندازی مرکز نگهداری، درمان، کاهش آسیب و صیانت از بهبودیافتگان مطرح شد و اقدامات بعمل آمده در اجرای مصوبات سفر مردادماه وزیر محترم کشور به استان اصفهان تشریح گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار