معاون استاندار یزد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد این اداره کل را در خط مقدم ساماندهی مهاجرین خارجی استان و ارتباط با اتباع بیگانه دانست .
کد خبر: ۷۱۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 25 February 2019

«احمد تر‌حمی» با حضور در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری از بخش‌های مختلف این اداره کل بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این اداره کل قرارگرفت.

وی افزود: کار در این حوزه با سختی‌ها و چالش‌های اجتماعی همراه و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری در خط مقدم ساماندهی اتباع و ارتباط با مهاجرین است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، گفت: ساماندهی اتباع بیگانه در استان در اولویت و دستورکار قرار دارد و رفع مشکلات ناشی از حضور مهاجرین خارجی غیر‌مجاز با جدیت تداوم خواهد یافت .

ترحمی در ادامه بر ایجاد آرامش و امید در جامعه و حفظ سرمایه‌های اجتماعی استان تاکید و تصریح کرد: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی و تعامل، همدلی و همراهی ‌گامی موثر در جهت رفع مشکلات مردم در شرایط سخت امروز کشور برداریم .

«رضا زارع زاده» مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: این اداره کل از فعال‌ترین ادارات حوزه استانداری بوده و در سال گذشته در کنار استان های فارس و اردبیل جزو سه استان برتر کشور در رابطه با ساماندهی و ارائه خدمات به اتباع بیگانه و مهاجرین خارجی بوده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار