معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه سرای هشت بهشت اصفهان در اختیار کسب و کارهای فرهنگی و هنری قرار می‌گیرد، از ارائه تسهیلات کم بهره به افراد واجد شرایط در این طرح خبر داد.
کد خبر: ۷۱۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 26 February 2019

به گزارش تابناک، اصغر مختاری در مورد ایجاد گذر فرهنگ و هنر گفت: سرای هشت بهشت در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان به عنوان اولین گذر فرهنگ و هنر شهر اصفهان در اختیار کسب و کارهای فرهنگی و هنری قرار می گیرد. 

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه این گذر به همت این اداره کل و شهرداری اصفهان راه اندازی می شود، اظهار داشت: سرای قزلباش (واقع در سرای هشت بهشت) برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط و ضوابط خاصی برای عاملان و مجریان فعالیت های فرهنگی در این طرح دیده شده است، گفت: در این طرح فعالیت های فرهنگی در زمینه های محصولات فرهنگی و هنری، تماشاخانه، نگارخانه، تئاتر، مد و لباس، موزه ها، خدمات دیجیتالی، کافه های اینترنتی و سایر اقلام تولیدی در زمینه فرهنگ و هنر پیش بینی شده است. 

مختاری در پایان با بیان اینکه افراد واجد شرایط برای استفاده از تسهبلات کم بهره به بانک های عامل معرفی خواهند شد، تصریح کرد: فراخوان عمومی طرح کسب و کار فرهنگی و هنری در روزنامه اصفهان زیبا اول اسفند به چاپ رسیده و مهلت ارائه درخواست تا تاریخ ٨ اسفند است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار