مدیرکل کمیته امداد فارس از برپایی ۵ هزار پایگاه جشن نیکوکاری برای جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۷۱۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 26 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمد بذرافشان مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه پارسال در مراسم جشن نیکوکاری ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط مردم نیک اندیش فارس جمع آوری شد، اظهار کرد: بیش از ۴۵ درصد این مبلغ مربوط به کمک‌های جمع آوری شده توسط مدارس بود که در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توسط رابطین فرهنگی توزیع شد.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح خواهر و برادر خواندگی در مدارس استان، ادامه داد: این طرح امسال نیز همچون پارسال در مدارس اجرا می‌شود به گونه‌ای که مدارس بهره‌مند و بدون دانش آموز نیازمند، کمک‌های خود را به مدارس دارای دانش آموز نیازمند همان ناحیه فرستاده و بین آنان توزیع می‌شود.

مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه مراسم جشن نیکوکاری در روز‌های ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اسفند به صورت همزمان در سراسر کشور برپا می‌شود، افزود: امسال این مراسم با شعار هدیه برای همه در ۵ هزار پایگاه برپا می‌شود که از این تعداد ۴ هزار مدرسه آمادگی خود را در سراسر استان برای اجرای این مراسم اعلام کردند.

بذرافشان با بیان اینکه در جشن نیکوکاری امسال ۷۰۰ هزار پاکت ویژه کمک‌های دانش آموزان در مدارس فارس توزیع می‌شود، اضافه کرد: پارسال فارس توانست رتبه نخست کشور را از نظر حجم درآمد کمک‌های مردمی کسب کند که امید است امسال نیز با حمایت ویژه آموزش و پرورش، بسیج و صدا و سیما بتوانیم با کسب مقام اول، کمک‌های قابل توجهی را به نیازمندان ارائه کنیم.

وی با یادآوری اینکه امسال مسابقه اینترنتی جشن نیکوکاری در فارس برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه به مناسبت چهلمین سالگردانقلاب اسلامی در فارس برگزار می‌شود که در پایان به ۴۰ نفر از برندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

برچسب ها: جشن ، جشن نیکوکاری ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار