رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: زندگی با انتخاب ها گره خورده از کوچکترین اتفاق‌ها تا بزرگترین آن‌ها، هرچه این انتخاب‌ها با برنامه باشد مسیر زندگی بهتر پیش خواهد رفت.
کد خبر: ۷۱۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 27 February 2019
به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا، شعبانعلی صالحی نسب امروز در مراسم تکریم و معرفی رییس عقدتی سیاسی مراتو شهید صیاد شیرازی نیروی زمینی ارتش در اصفهان، اظهار کرد: زندگی با انتخاب ها گره خورده از کوچکترین اتفاق‌ها تا بزرگترین آن‌ها، هرچه این انتخاب‌ها با برنامه باشد مسیر زندگی بهتر پیش خواهد رفت.
وی افزود: یکی از این انتخاب‌ها انتخاب سود آورانه است که در امور مادی ایرادی ندارد، اما اشکال کار این است که عده ای به واسطه غنیمت وارد کارزارها می شوند که این اتفاق در تاریخ اسلام هم وجود داشته است.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش ادامه داد: انتخاب از روی ترس انتخاب دیگری است. همچنین انتخاب از روی جهل و ناآگاهی، از سوی دیگر انتخاب آگاهانه قرار دارد که باید انسان متوجه باشد که در طول زندگی خود چگونه انتخاب می‌کند.
همچنین در این مراسم امیر محسن آذرافروز گفت: انتظار رهبری از روحانیون در نیروهای نظامی معنویت افزایی و بصیرت افزایی است. حضور روحانیون در کنار کارکنان نظامی حضور ارزشمند بوده و هست و موجب بصیرت دینی و سیاسی شده است.
ارشد نظامی اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حضور روحانیون در میان کارکنان نظامی موجب صیانت از هویت مکتبی و انقلابی ارتش شده است و عقیدتی سیاسی در تقویت دینی و فرهنگی و آمادگی رزمی بسیار موثر است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار