صدرالدین بامتی طوسی فعال اقتصادی و مدیر عامل کارخانه آریا خزر شمال و مالک باشگاه فرهنگی ورزشی صدرای شهرستان نکا، که جانباز و یکی از خیرین استان مازندران است، بعنوان مدیر تیم ملی ایران منصوب شد.
کد خبر: ۷۲۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 28 February 2019

به گزارش تابناک مازندران، صدرالدین بامتی طوسی فعال اقتصادی و مدیر عامل کارخانه آریا خزر شمال و مالک باشگاه فرهنگی ورزشی صدرای شهرستان نکا، که جانباز و یکی از خیرین استان مازندران است، بعنوان مدیر تیم ملی ایران منصوب شد.

وی پدر شبنم بامَتی تنها لژیونر زن ایران در تیم دژورگاردن سوئد است. شبنم متولد ۱۳۷۰ از روستای طوس‌کلا است که قبلا بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران بود.

صدرالدین بامتی طوسی، مدیر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران شد
 

شبنم در نخستین دورهٔ انتخابی تیم ملی جوانان در سال ۲۰۰۸ به اردو دعوت شد. در سن ۱۸ سالگی به همراه تیم ملی در سال ۲۰۱۰ به مسابقات تایلند گسیل شد و در نخستین تجربهٔ رسمی‌اش کاپیتان تیم ملی شد. او پس از بازی‌های آسیایی بنگلادش بواسطهٔ بازی خواهرش در تیم «آستادو» سوئد، به این کشور رفت. سال نخست در تیم «واسولاند» بود، پس از آن در تیم‌های «دجورگاردن» ، «سوندبیباری» و «هسلبی استکهلم» بازی کرد.

شبنم بامتی، ۱۱ بازی ملی دارد و در حال حاضر در تیم دژورگاردن سوئد به عنوان تنها لژیونر زن ایرانی بازی میکند.

صدرالدین بامتی طوسی، فوتبال را از سن ۷ سالگی شروع کرد. وی از کودکی در سطح رده های پایه بین روستاهای منطقه مسابقات برگزار میکرد. مدیریت فوتبالی را از همای نکا آغاز و در لیگ استان بازی میکرد. وی دو سال مدیر عامل این تیم بود و بعد از آن در تیم فوتبال و فوتسال روزنامه بامداد ساری حضور داشت و بعد از آن مدتی در سپاهان نوین بود و بعد از آن سرپرست جوانان و امیدهای استقلال تهران شد و سه سال را در استقلال حضور داشت.

صدرالدین بعد از اینکه کارخانه ای که در شهرک صنعتی نکا در حال ساخت بود راه افتاد، از استقلال تهران جدا شد و به مازندران آمد و چون علاقه شدیدی به فوتبال داشت تصمیم گرفت در استان مازندران تیم داری کند.

وی اولین بار در سال ۸۹ تیم دریای بابل در استان مازندران را خریداری و در سوپر لیگ استان مازندران تیم داری کرد.

شبنم بامتی طوسی

صدرالدین بامتی طوسی، مدیر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران شد
 

گفتنی ست، صدرالدین بامتی طوسی که اکنون بعنوان مدير تيم ملی فوتبال پيشكسوتان ايران منصوب شد، تیم ملی پیشکسوتان، برای بازیهای جهانی بانکوک خودش را آماده می کند. بازی ها از ۹ خرداد شروع خواهد شد و تا ۱۸ خرداد ادامه خواهد داشت.

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نکایی
|
United States
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
درود بر صدرالدین بامتی
به امید موفقیت پدر و دختر
عشق فوتبال
|
United States
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
برای آقای صدرالدین بامتی طوسی و دختر عزشون سرکار خانم شبنم بامتی آرزوی موفقیت و پیروزی میکنم
آرمان
|
United States
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
آقای صدرالدین بامتی همیشه افتخار نکا و مازندران بوده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار