باشگاه تراکتورسازی طی بیانیه‌ای از هواداران پرشور خود دعوت کرد تا در ورزشگاه یادگار امام حضور یابند.
کد خبر: ۷۲۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 01 March 2019

 باشگاه تراکتور در آستانه دیدار مقابل سپاهان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای از هواداران پرشور خود برای حضور در این دیدار حساس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

رقابت‌های لیگ برتر به هفته‌های حساس خود رسیده است و تیم تراکتور با حمایت هوادارانش خود را برای حضور در جمع صدرنشینان آماده می‌کند.

سرخ‌پوشان با حمایت هوادارانشان در دیدار مقابل استقلال تهران توانستند خاطره ای به یادماندنی بر جای بگذارند و با حضور بیش از 100 هزار هوادار نام خود را جهانی کردند به‌طوری‌که صفحه رسمی فیفا، ای اف سی، بزرگ‌ترین صفحات ورزشی جهان و... این حضور بی‌بدیل را پوشش خبری دادند.

تراکتورسازی همواره به داشتن این هواداران بر خود می‌بالد و خداوند را شاکریم که یار دوازدهم ما در سکوها همیشه و هر جا پشت تیم خود بوده و هیچ‌گاه دست از تشویق بی حاشیه تیم محبوب خود برنداشته است.

هواداران تراکتور در دیدار حساس مقابل استقلال بدون توجه به سرمای هوای تبریز به حمایت از تیم‌شان پرداختند و 90 دقیقه زیر بارش برف و باران و در سرمای آذربایجان به‌طور ایستاده به حمایت از تیم تراکتورسازی پرداختند. آنها همچون همیشه سختی‌های فراوانی را به جان خریدند و با مشقت‌های فراوان مسیر استادیوم را پیموده‌اند تا تراکتور درنبرد با رقبا تنها نماند و شعار "یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراکتور بایراقی" را سر دادند و اجازه ندادند لحظه‌ای پرچم تراکتور بر زمین بماند.

حال حماسه‌ای دیگر در راه است و هواداران از جای‌جای دیار آذربایجان متحد شدند تا سکوهای ورزشگاه یادگار امام را سرخ‌فام کنند و با حمایت پرشور خود از شاگردان جرج لیکنز حماسه‌هایی بی‌نظیر بیافرینند تا حریف دست‌خالی از تبریز روانه شود.

فردا می‌خواهیم بار دیگر با یک «یا علی» گام به جلو بگذاریم و برای رسیدن به اهداف خود از هواداران پرشور، وفادار و آگاه تراکتور می‌خواهیم با حضور حماسی خود در ورزشگاه در طول 90 دقیقه به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند تا با تشویق‌های خاص خود بار دیگر فرهنگ ناب مردمان آذربایجان را به نمایش بگذاریم و با یاری خداوند یک گام دیگر به‌سوی هدف خود برداریم.

اکنون‌که چشم فوتبال ایران به ما دوخته‌شده است، با همدلی و اتحاد و پرهیز از هرگونه بی‌احترامی به حریف و تیم داوری روز جمعه تا آخرین لحظه به دفاع از نام تراکتورسازی می‌پردازیم تا تأثیر این حمایت را در ساق پای سرخ‌پوشان ببینیم و به یاری خداوند به موفقیت دست‌یابیم.

 

اخبار تبریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار