استاندار اصفهان:
دکتر عباس رضایی در جمع بانوان شاغل در استانداری اصفهان، اظهارداشت: مدیریت استان بر بحث شایسته سالاری در انتصابات اعتقاد راسخ دارد و تلاش می کنیم در حد توان بخشناسه ریاست جمهوری مبنی بر اختصاص ۳۰ درصد از پست های مدیریتی به بانوان را اجرایی کنیم.
کد خبر: ۷۲۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 02 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در نشست صمیمی با بانوان شاغل در استانداری اصفهان، که به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و روز زن برگزار شد، اظهارداشت: مدیریت استان بر بحث شایسته سالاری در انتصابات اعتقاد راسخ دارد و باید بانوان شایستگی خود را برای ارتقاء جایگاه خود نشان دهند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه بانوان نشان داده اند که به خوبی از پس مسئولیت های محوله برآمده اند، یادآورشد: امیدواریم که بر مبنای شایسته سالاری بتوانیم هماهنگی و همدلی بیشتری را در مدیریت استان ایجاد نماییم و در حد توان بخشناسه ریاست جمهوری مبنی بر اختصاص ۳۰ درصد از پست های مدیریتی به بانوان را اجرایی کنیم.
رضایی با اشاره به درخواست بانوان مبنی بر در نظر گرفتن برخی پست های مدیریتی برای بانوان شاغل، افزود: در برخی موارد بانوان از پذیرش پست های مدیریتی امتناع می کنند و باید خود آنان در این خصوص کمک دهنده باشند.
مدیر ارشد استان با بیان اینکه باید واقعیت های جامعه را در نظر داشته باشیم؛ افزود: اگر مطالبات براساس دیدگاه واقع گرایانه مطرح شود اجرای مصوبات سهل تر خواهد شد و شاهد مسکوت ماندن آنان نخواهیم بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار