مربی تیم هندبال بافق گفت: تیم هندبال بافق قهرمان مسابقات هندبال مدارس دختران استان یزد شد و جواز حضور به مسابقات کشوری را بدست آورد.
کد خبر: ۷۲۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ 02 March 2019

محبوبه دهقان مربی تیم هندبال بافق گفت؛ تیم بافق با تیم‌های اشکذر، ناحیه یک یزد و زارچ در گروه یک این مسابقات قرار گرفتند که هندبالیست‌های بافقی توانستند با اقتدار تمام به نوان تیم اول گروه به دور دوم راه یابند.

وی افزود: در مرحله پایانی دو تیم بافق و اشکذر از گروه یک و تیم‌های ابرکوه و اردکان از گروه دوم با هم به رقابت پرداختند که هندبالیست‌های بافقی توانستند بدون شکست به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابند و تیم‌های اشکذر و ابرکوه به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کنند.

دهقان با اشاره به درخشش اخیر هندبالیست‌های بافقی در استان و کشور، گفت: چند سالی است باشگاه سنگ آهن توجه ویژه‌ای به پایه در رشته هندبال داشته که این قهرمانی‌ها نشانه عملکرد صحیح مدارس هندبال این باشگاه و همکاری با هیئت هندبال شهرستان است.

مسابقات هندبال مدارس دختران استان یزد در مقطع متوسط چهارشنبه ۸ اسفندماه با حضور ۸ تیم به میزبانی یزد بمدت ۳ روز در سالن شهدای معلم برگزار شد.

شایان ذکر است؛ تیم هندبال بافق با مربیگری محبوبه دهقان و سرپرستی زهرا دهقانزاده در این مسابقات حضور داشت.

وی در پایان از همکاری کاظمی مدیرعامل باشگاه سنگ آهن و سیده مریم فخری مربی برتر استان برای رسیدن به این قهرمانی تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار