نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش بانوان نه تنها در این استان بلکه در همه نقاط کشور با تنگ نظری و محدودیت هایی مواجه است بنابراین مدیران ورزش و نمایندگان بانوان باید تلاش کنند تا با برطرف شدن این محدودیت ها ورزش در بین بانوان توسعه یابد.
کد خبر: ۷۲۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 03 March 2019

به گزارش تابناک، ناهید تاج الدین در حاشیه افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان تصریح کرد: میزان درصد افسردگی در بین بانوان کشور سه تا چهار درصد بیشتر از آقایان است و ورزش نقش مهمی در کاهش افسردگی بانوان دارد. 
وی اظهارداشت: بانوان ستون خانواده هستند و چنانچه از نشاط لازم برخوردار باشند، جامعه نیز بانشاط خواهد شد بنابراین باید شرایطی را فراهم کنیم تا زمینه حضور بانوان در ورزش بیش از پیش فراهم شود. 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور با کمبود نشاط اجتماعی مواجه است، افزود: ورزش تاثیر بسزایی در افزایش نشاط اجتماعی دارد و توسعه ورزش به ویژه در بین بانوان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
همچنین مدیرکل ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویکرد این وزارتخانه را توجه جدی به ورزش بانوان کارگر بیان کرد و گفت: این رویکرد موجب خواهد شد تا نشاط اجتماعی در بین کارگران زن افزایش و سلامت آنها تامین شود.
فرزاد حیدری ' نشاط، سلامتی و بهره وری ' را شعار اداره کل ورزش وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد و اظهارداشت: معتقدیم هزینه در ورزش، سرمایه گذاری است زیرا اگر کارگر سالم باشد بهره وری افزایش می یابد. 
وی با اشاره به نقش ورزش در تامین سلامت جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی گفت: بانوان کارگر باید ورزش را از ضرورت های خود و فرزندانشان بدانند و آن را در سبد خانوار خود قرار دهند. 
مدیرکل ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل دبیرخانه المپیاد ورزشی بانوان کارگر خبر داد و گفت: با راه اندازی این دبیرخانه ، المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور هر سال برگزار خواهد شد. 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند، گفت: نادیده گرفتن نیازهای نیمی از جمعیت، جفا به جامعه است. 
حیدر قاسمی اظهارداشت: حوزه اجتماعی کشور نیاز به حضور همه اقشار، گروه ها و طبقات دارد و خوشحالیم که بانوان با فعالیت در عرصه های مختلف، پیش قراول این حضور هستند. 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار